فعالان سیاسی که از اسلحه جدا نمی‌‎شوند! + فیلم و تصاویر

رسانه‌های ضدانقلاب در ادامه سفیدشویی و تطهیر تروریست‌های تجزیه‌طلب حتی دست به دستکاری عکس‌های آنان زده‌اند.

اخیرا چهار نفر از تروریست‌های تجزیه طلب که ازسوی رژیم صهیونیستی سال گذشته برای عملیات بمب‌گذاری و خرابکاری به اصفهان رفته بودند و با رصد دقیق و هوشیاری اطلاعاتی نیروهای امنیتی کشورمان شناسایی و بازداشت شده بودند، مجازات شدند.

ضدانقلاب در این حوزه سعی کرد با انحراف افکارعمومی این افراد را «فعال سیاسی»‌ بنامد. این درحالی است که جنایات این افراد و گروهک تجزیه‌طلب کومله در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت و ضبط شده است اما ضدانقلاب سعی کرد با ابزار رسانه‌ای این موضوع را به طور معکوس جلوه دهد اما این بار نیز افکارعمومی در برابر عملیات فریب رسانه‌ای دشمن ایستاد.  

اینترنشنال


 

کومله ها با اسلحه


یکی از زنان کومله

شبکه ایران اینترنشنال و بی بی سی فارسی به خیال خود فکر می‌کردند با تغییر نام این افراد ماهیت آنان را نیز می توانند تغییر دهند. در این زمینه حتی رسانه‌های ضدانقلاب تلاش کردند که عکس تروریست‌های تجزیه طلب را نیز دستکاری کنند که این موضوع آنقدر غیرحرفه ای و مبتدیانه انجام شد که مورد تمسخر افکارعمومی در فضای مجازی قرار گرفت.

فرامرزی در کنار مهتدی

جالب اینجاست که شبکه‌های معاند در دروغ بافی‌های مالوف خود این روزها آنقدر به طور فاحش و تابلودار رفتار می‌کنند که سریعا جعلی بودن محتوای آنان مشخص می‌شود.

رسانه‌های ضدانقلاب حتی برای پیشبرد اهداف خود تروریست‎‌ها را سفیدنمایی کرده و آنان را به عنوان افراد عادی معرفی می‌کنند. اما سئوال مهم اینجاست چرا فعالان سیاسی باید آموزش نظامی ببیند و اغلب عکس‌هایی که از آنان موجود است با اسلحه است و تجهیزات نظامی جزو جدایی ناپذیر زندگی آنان است؟ درواقع یک فعال سیاسی چه کاری با اسلحه دارد؟

کومله های کلاش به دست!

اعضای گروهک تروریستی کومله هیچگاه از اسلحه جدا نمی‌شود اما شبکه ایران اینترنشنال برای تطهیر و سفیدشویی این تروریست‌ها با نرم‌افزارهای کامپیوتری اسلحه آنان را حذف می‌کند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
به نظر من یک انسان اصلا دوست ندارد حتی یک حیوان را بکشد چون انسان و انسانیت دارد .راجب این نفرات باید نوشت غفلت زدگان گول خوردگان اما باید ریشه یابی شود چرا عده آیی به سمت این نفرات می روند به نظر خودم اگر بیت المال بین همه مردم مساوی شود در پیشرفت مملکت خیلی تاثیر دارد و جرم و جنایت خیلی کم می‌شود خدایا حال دل مردمان کشورم را شاد بگردان و از چنگال شیطان دور بفرما و سخن پایانی تا خوب نشی خوب نمیشه .باید در کردستان کارخانه و اشتعال زیاد شود و مشغولات جوانان بیشتر .توضیح ثروت در کل کشور باید یکسان باشد .یا علی من خودم به شخصه حتی دوست ندارم یک نفر کشته بشه و آرزوی اعدام برای هیچ کس نمی کنم بلکه دعا می کنم خدایا روزی بیاد همه مردم آزادانه و برادرانه کنار هم زندگی کنند و لذت ابن عمر کوتاه را ببرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
این را تجزیه طلبان نمیفهمند که اگه جدا بشن مثل بچه ای که از مادر جدابشه هر قدرتی میتونه به انها مسلط بشه مثل خرمشهر که اگه نیروهای مرکزی برای ازادیش کمک نمی کردند الان خوزستان جزو عراق بعثی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
فتوشاپتون خیلی مسخره است .مبتدی هاهم میفهمن لااقل به حرفه ای بدید کاراتونو اخه اتیش زیاد فاصله کم بدن با آتیش قنداق اسلحه داخل اتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
اتفاقا تصویر دوم که بدون اسلحه اس فتوشابه به استین توجه کنین طوریه که انگار پاک شده بعدم اسلحه کنار اتیشه نه داخل اتیش ی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر منافقین وتجزیه طلبان بی شعور لعنت بر جلالیان،باید اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
اینها فریب خوردگانی بیش نیستند که الت دست یک عده راحت طلب وزیر دست شرق وغرب هستند اینها جانهای خود را به ارزان میفروشند ونه عقل دارند ونه منطق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
مگه فرد سیاسی کار نظامی انجام نمیده
مگه تو کشور خودمون نظامیان تو سیاست نیستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
اگر فتوشاپ میکنید بدید به یک حرفه ای چرا قنداق اسلحه داخل آتیش گذاشتید .دوما آتش خیلی شعله وره و سوزان با این شعله زیاد کسی نمیتونه کنار اتیش بشینه صورت میسوزه .اینم مثل تاجر عراقی که فنوشاپ کردید باعث تمسخر شما میشه .!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
بله خیلی غیر حرفه ای فتوشاب میکنند که باعث تمسخر دنیا میشن.!!!!
Iran (Islamic Republic of)
سیروان مهابادی
۱۳:۱۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر کومله و دمکرات ملعون که همیشه دست راست اسرائیل و امریکا در منطقه بوده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
باید اعدام شوند نه زندان اینها با کارهایی که انجام می دهند نه به کل کشور بلکه به کردها هم خیانت کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
انشالله که روزی همتون اعدام بشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
یعنی مسیولین نالایق ایران که همیشه بر گرده مردم سوارند مسلح نیستند؟!!!
پس این همه تجملات و تشریفات و کاخ نشینی و خودروهای ضدگلوله حتی برای دون پایه ترین آنها و بادیگارد و برو و بیا و بگیر و ببند برای چی هست با هزینه های کلان بر دوش مردم بینوای فرو برده در قعر چاه ویل فقر و‌فساد و تبعیض و فحشا آن هم بعنوان ناامنی در مملکت که حاصل عمدی عملکرد مخرب خود آنهاست چون عمدا دشمن تراشی می کنند که همیشه سوار بر مردم و جان و مال و آبروی آنها باشند و هرطور خواستند به بهانه ناامنی مردم را سرکوب و سانسور و‌ترور شخصیت و غارت بکنند و پاسخگوی اعمال ننگین خودشان نیز نباشند.
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۰:۳۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
کوموله وحشی تر از داعش.
شوهر عمه ما را همین تجزیه طلب های بی وجدان با شلیک گلوله در دهان شهید کردند.
لعنت خدا بر اول و آخرتان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
این تروریست های وحشی خیانتکار به درک واصل بشن انشالاه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۲۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
سزای تروریست و بمب گذار و خرابکاری در تاسیسات مهم ایران همین است و جز این نیست