عباسی:

پل اسالم به زودی آماده بهره‌برداری می‌شود

استاندار گیلان امروز در بازدید از روند اجرایی پل اسالم گفت: سازه و پایه‌های این پل در حال نصب و به زودی آماده بهره‌برداری است.

اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز در سفر به شهرستان تالش از روند اجرایی ساخت پل اسالم بازدید کرد.

او که به منظور افتتاح چندین پروژه آموزشی، عمرانی و تولیدی و همچنین بهره‌برداری از پروژه‌های تجمیعی شرکت گاز به شهرستان تالش سفر کرده بود، از روند اجرایی پل اسالم و کمربندی تالش نیز بازدید به عمل آورد.

استاندار با اشاره به آخرین وضعیت احداث این پل گفت: ساخت پل اسالم در حال انجام، سازه و پایه‌های آن در حال نصب بوده و به زودی آماده بهره‌برداری است.

پل ارتباطی اسالم سال ۱۳۹۸ بر اثر بروز سیلاب دچار آسیب جدی و عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۹ به اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان واگذار شد.


بیشتر بخوانید: پل ارتباطی اسالم در آستانه تخریب + فیلم


اسالم در غرب گیلان و در شهرستان تالش واقع است.

بازدید استاندار گیلان از روند اجرایی پل اسالم

عباسی همچنین بر لزوم توجه به تکمیل کمربندی تالش تأکید کرد و افزود: تکمیل این کمربندی نقش مهمی در توسعه شهرستان در حوزه‌های مختلف داشته و دولت از هیچ تلاشی برای تحقق این امر دریغ نمی‌کند.

بهره‌برداری از پروژه‌های تجمیعی شرکت گاز گیلان

امروز همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور استاندار در روستای کسمه‌جان تالش پروژه‌های تجمیعی شرکت گاز گیلان به منظور گازرسانی به ۲۲ روستای دوردست استان و با اعتبار بیش از ۱۶۱ میلیارد تومان افتتاح شد.

او با ابراز خرسندی از گازرسانی به برخی از روستا‌های دوردست گیلان در ایام الله دهه فجر گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته به تمامی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی حاضر در این منطقه کالا‌های گرمایشی اهدا می‌شود.

بهره‌برداری از پروژه‌های تجمیعی شرکت گاز گیلان

استاندار گیلان ساخت واحد مسکن روستایی را مطالبه به حق مردم منطقه برشمرد و با تأکید بر اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید تغییر کاربری اراضی کشاورزی را فقط برای بومیان منطقه صادر کند، افزود: تغییر کاربری برای بومیان منطقه باید انجام شود، زیرا این حق روستاییان است که برای فرزندان خود مسکن احداث کنند.

عباسی با بیان اینکه هویت و اصالت روستا باید حفظ شود، تصریح کرد: در روستا‌های گیلان به ویژه تالش ظرفیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری، کشاورزی، دامداری وجود داشته و تمامی دستگاه‌ها در خدمت مردم و روستاییان هستند.

افتتاح  ۳۰۸ پروژه در شهرستان تالش در دهه فجر

او همچنین از افتتاح  ۳۰۸ پروژه در شهرستان تالش در دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۵۶۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده اند. 

افتتاح  ۳۰۸ پروژه در شهرستان تالش در دهه فجر

استاندار گیلان یکی از مشکلات منطقه را مسئله راه و جاده دانست و افزود: راه روستایی این منطقه دچار فرسودگی شد لذا دستور دادیم این جاده ازطریق سهم عشایری وزارت جهاد کشاورزی ترمیم و بازسازی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.