مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر:

خودکفایی صنعت نفت دستاورد انقلاب اسلامی است

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس گفت: خودباوری و خودکفایی کارکنان صنعت نفت در زمینه ساخت تجهیزات و اجرای پروژه‌های عظیم نفت، گاز و پتروشیمی دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سخاوت اسدی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی نقش صنعت در احیای فرهنگ یاریگری و مشارکت حداکثری تضمین توسعه پایدار ایران اسلامی گفت : تحریم‌های ظالمانه دشمن باعث شده بود تا تهیه تجهیزات ساده مورد نیاز در صنعت نفت با مشکلات جدی روبرو باشد، اما عزم متخصصان صنعت نفت و شرکت‌های دانش بنیان باعث خودکفایی در تامین بسیاری از تجهیزات پیشرفته این صنعت شده است.

وی افزود: تمدن عظیم صنعتی در پارس جنوبی حاصل تلاش‌های متخصصین و مهندسین داخلی در سال‌های اخیر است.

اسدی یادآور شد: باتوجه به مشترک بودن میدان گازی پارس جنوبی، قطر با مشارکت دیگر کشور‌ها کاربرداشت را انجام می‌دهد، اما جمهوری اسلامی با تکیه بر توانمندی داخلی در حال برداشت سهم خود از این میدان مشترک است و امروز این ارزش افزوده کمکی برای اقتصاد کشورمان است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان اینکه کارکنان صنعت نفت همیشه یار و یاور انقلاب بوده اند، تصریح کرد: اعتصابات و همکاری‌های شاغلان صنعت نفت در زمان انقلاب موجب شد تا بسیاری از کارشناسان بخشی از پیروزی انقلاب را پیوستن همکاران متدین صنعت نفت به انقلاب بدانند.

وی ادامه داد::تلاش دشمنان وابستگی جمهوری اسلامی به خارج است، اما امروز کشور از این گردنه‌ها عبور کرده و بر قله‌های استقلال و افتخار حضور دارد.

اسدی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی و تعیین سرنوشت کشور توسط مردم است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس افزود: کارکنان صنعت نفت نیز همچون دیگر اقشار مردم با حضور حداکثری پای صندوق‌های اخذ رای دسیسه‌های دشمنان برای برگزاری انتخابانی کمرنگ را نقش برآب خواهند کرد.

وی یادآو شد: کسی منکر مشکلات نیست، اما بعضی‌ها فقط سعی دارند مشکلات را بیان کنند و از بیان خدمات و کار‌های انجام شده خودداری می‌کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان این که پیشرفت‌های صورت گرفته بسیار چشمگیر است، افزود:تا ۱۵ سال قبل صنعتگران داخلی توان یک متر لوله گذاری دریایی نداشتند، اما امروز حفاری افقی، ساخت جکت و بسیاری از کار‌ها توسط متخصصان داخلی انجام می‌شود.

اسدی با دعوت از همکاران خود برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری افزود: با برنامه ریزی زمینه مشارکت کارکنان صنعت نفت شاغل در منطقه ویژه پارس که در محل‌های عملیاتی و غیرعملیاتی حضور دارند در انتخابات باید فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.