بیش از ۳۷ هزار یزدی زیر پوشش صندوق بیمه کشاورزان قرار دارند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر یزد گفت: ۳۸ هزار و ۴۹۹ نفر از اقشار مختلف مردم در ۱۲ شهرستان استان زیر پوشش خدمات این صندوق هستند.

محمدجواد رحیمی نسب مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر یزد در نشست خبری گفت: ۳۸ هزار و ۴۹۹ نفر از اقشار مختلف مردم که از این تعداد ۲۳ هزار و ۲۲۳ نفر مرد و ۱۵ هزار و ۲۷۶ نفر زن زیر پوشش خدمات این صندوق هستند.

او افزود: چهار هزار و ۳۲۰ نفر از افراد زیر پوشش این صندوق مستمری دریافت می‌کنند و سایر خدمات مورد نیاز طبق مقررات ارائه می‌شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر یزد گفت: این استان به دلیل همکاری مردم و مسئولان به لحاظ افراد زیر پوشش بعد از استان‌های آذربایجان غربی و اصفهان در مکان سوم قرار دارد و اگر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی لازم انجام شود این جایگاه ارتقا می‌یابد.

رحیمی نسب گفت: این صندوق فقط مخصوص کشاورزان و عشایر نیست و همه افراد فاقد بیمه که دارای سن ۱۸ تا ۵۰ سال هستند می‌توانند با مراجعه به دفاتر کارگزاری و این صندوق در شهر یزد و از طریق فضای مجازی پیگیری و اقدام کنند. 

او ۷۰ درصد حق بیمه افراد علاقه‌مند از سوی دولت و ۳۰ درصد بقیه نیز از سوی فرد بیمه شده پرداخت می‌شود و افراد زیر پوشش طبق مقررات از خدمات و مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار