جشنواره فرهنگی ورزشی «بچه‌های مسجد» در اردبیل برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی «بچه‌های مسجد» در اردبیل برگزار می‌شود.

مصطفی آمون گفت: همزمان با دهه مبارک فجر جشنواره فرهنگی ورزشی «بچه‌های مسجد» روز جمعه ۲۰ بهمن ماه در «روستای گندیشمین» شهرستان اردبیل اجرا خواهد شد که تاکنون بیش از ۵ دوره آن در شهرستان بیله‌سوار برگزار شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با بیان اینکه این جشنواره به صورت شهرستانی در مناطق مختلف استان در حال پیگیری است، گفت: برپایی مسابقه‌های ورزشی از جمله دارت، فوتبال دستی، تنیس روی میز، طناب کشی و اجرای بازی‌های بومی و محلی و مسابقه‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های این جشنواره خواهد بود.

به گفته او، این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط در بین اقشار مختلف مردم و بزرگداشت ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود که اهدای جایزه به برندگان مسابقات و پخت غذاهای محلی توسط اهالی روستا از دیگر بخش‌های این جشنواره خواهد بود.

آمون افزود: استقبال عمومی مردم روستاها از این برنامه فرهنگی و ورزشی بسیار خوب بوده و تلاش خواهیم کرد این برنامه مفرح در تمامی روستاها توسط فعالان کانون‌های مساجد اجرا شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.