دستگیری متهم سابقه دار عامل قطع درختان هیرکانی در شهرستان نور

مأموران یگان حفاظت و نیرو‌های سپاه پاسداران در جریان یک رزمایش مشترک یک قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار عامل قطع درختان جنگل‌های هیرکانی در روستای سرکاج شهرستان نور بود را دستگیر کردند.

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: به دستور دادستان شهرستان نور مأموران یگان حفاظت و نیرو‌های سپاه پاسداران در جریان یک رزمایش مشترک یک قاچاقچی حرفه و سابقه دار عامل قطع درختان جنگل‌های هیرکانی در روستای سرکاج شهرستان نور بود را شناسایی و دستگیر کردند.

طهماسب پور رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نور گفت: در جریان این رزمایش که از چند مدت پیش با رصد اطلاعاتی در دستور کار منابع طبیعی و نیرو‌های امنیتی شهرستان قرار داشت.

او با بیان اینکه برای این متخلف پرونده قضایی تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شد، افزود:چند نفر دیگر نیز که با اعضای این باند قاچاق در ارتباط بودند، شناسایی شدند و برابر قانون با آن‌ها نیز برخورد خواهد شد.

طهماسب پور هدف از برگزاری این رزمایش را پیشگیری و مقابله با قاچاق چوب اعلام کرد و گفت: این رزمایش‌ها طی طول سال در چندین نوبت با هدف آمادگی نیرو‌ها و همچنین ناامن کردن فضای قاچاق برای متجاوزان به منابع طبیعی برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار