تشکیل پرونده قضایی برای مدیرانی که کاندیدا‌ها را همراهی کنند

دادستان همدان گفت: متأسفانه همراهی با نامزد‌های انتخابات از سوی برخی مدیران انجام گرفته که هشدار‌های لازم به آن‌ها داده شده است و در صورت تکرار پرونده قضایی برایشان تشکیل می‌شود.

حسن خانجانی صبح امروز در کارگروه هماهنگی تبادل اطلاعات انتخابات و چهارمین جلسه کارگروه پیشگیری از جرایم انتخاباتی در فضای مجازی در سالن جلسات دادستانی گفت: ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در عین قانونمداری از سوی دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی علاوه بر آن که مردم را ترغیب به شرکت در انتخابات می‌کند، زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی سالم نیز می‌شود.

او گفت: جوانان و به ویژه دانشجویان می‌توانند شرایط مساعد ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را با اقدامات ابتکارانه فراهم سازند.

دادستان همدان گفت: انتظار می‌رود نهاد‌ها و دستگاه‌های متولی در برگزاری جلسات و نشست‌های تبیینی در حوزه انتخابات بهتر و بیشتر وارد عرصه شده و شهرداری‌ها فضای شهری را مهیای این نشاط انتخاباتی کنند.

خانجانی با تاکید بر اینکه بار‌ها به مدیران دستگاه‌های اجرایی تذکر داده شده از همراهی با نامزد‌های انتخاباتی اجتناب کنند، گفت: متأسفانه این اقدام از سوی برخی مدیران انجام گرفته که هشدار‌های لازم به آنان داده شده و در صورت تکرار پرونده قضایی برای آن‌ها تشکیل می‌شود.

او گفت: با نامزد‌های انتخاباتی و طرفداران آنان که به جای ارایه برنامه چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی به تخریب رقیب می‌پردازند و نیز افرادی که درصدد دلسرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی هستند برخورد می‌شود.

دادستان همدان گفت: بررسی تخلفات و ارایه گزارش این تخلفات به مرجع صالح قضایی بر عهده هیأت‌های اجرایی است که تاکنون گزارشی از آن‌ها نداشته‌ایم.

برچسب ها: دادستان ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.