جانشین فرمانده سپاه تهران مطرح کرد:

برنامه‌های سپاه تهران برای راهپیمایی ۲۲ بهمن

سردار توکلی جانشین فرمانده سپاه تهران درباره برنامه‌های سپاه در ارتباط با راهپیمایی ۲۲ بهمن توضیحاتی را بیان کرد.

سردار محمود توکلی جانشین فرمانده سپاه تهران با حضور در شبکه خبر درباره برنامه‌های سپاه تهران برای راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: امسال در آستانه ۲۲ بهمن برنامه‌های ویژه‌ای را برای حضور حداکثری مردم در تدارک دیده‌ایم.

وی گفت: همچون سال‌های گذشته جشن‌های متعددی در سطح محلات  و مساجد و پایگاه‌های بسیج تهیه دیده شده که در حال انجام است و با حضور مردم انجام می‌شود و علاوه بر این در دستگاه‌های مختلف بسیج ما فعال است و همچنین در سطح مدارس این جشن‌ها را برای مخاطبین مد نظرش اجرایی می‌کنیم.

سردار توکلی گفت: علاوه بر این در روز‌های آینده ۵۰ نقطه شهر تهران بعد از ظهر‌ها تعداد قابل توجه‌ای ایستگاه صلواتی دارد و پخش نوا‌ها و آهنگ‌های انقلابی  و سرود‌های زنده برای آن فکر شده است. علاوه بر این ۵۰ نقطه در روز‌های منتهی به ۲۲ بهمن و هم چنین شب ۲۱ بهمن  برپایی تعداد قابل توجهی ایستگاه پذیرایی و برنامه‌های شاد به همراه نورافشانی را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد:  همچنین برنامه‌ای که برای اولین در بار در سطح تهران انجام می‌شود که کاروان موتوری است که بعد از ظهر ۲۱ بهمن از سراسر شهر تهران مردم شریف با موتور‌ها و خودرو‌های خودشان به سمت مسیر‌های راهپیمای  و میدان آزادی حرکت خواهند کرد.

وی در انتها گفت: علاوه بر این در ۲۲ بهمن در طول مسیر بیش از ۱۰۰ پردیس فرهنگی و تعدادی غرفه‌های مخصوص کودکان و جنگ‌های شادی دیده شده و همچنین  میز‌های خدمت را خواهیم داشت و در این غرفه‌ها دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به دید مردم عزیزمان می‌رسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
سپاه چشم وچراغ ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
22 بهمن 57 مم بعدم رفتیم راهپیمایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
22 بهمن رفتیم راهپیمایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
چرا به عربستان حمله نمیکنید و انتقام خون 2431 حجاج و مکه قبله اول مسلمین را از دست سعودی ها و اعراب نجات نمی دهید که داعش را ساختند و سوریه و یمن را نابود کرده اند؟ تعدادشون از اسراییل زیاد تر است؟
آخرین اخبار