حضور باشکوه مردم در انتخابات توظئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: انتخابات اسفندماه تبلور قدرت و اراده ملت ایران است و مردم استان با حضور حماسی در انتخابات پیشرو توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

صفری در جلسه‌ای با اعضای شورای استان و مسئولان همیاری شهرداری اظهارداشت: انتخابات امسال بسیار حائز اهمیت است و دشمنان درصدد توطئه برای حضور کمتر مردم درپای صندوق‌های رای هستند که مردم با هوشیاری و آگاهی این توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.

او گفت: مردم شهر‌ها و روستا‌های استان اردبیل هم همانند انتخابات سال‌های گذشته بار دیگر با حضور حماسی خود حماسه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خلق خواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای والامقام و دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاورد‌های زیادی در روستا‌ها و شهر‌های استان داشته که این دستاورد‌ها برای همگان تببین شود.

صفری افزود: برخی مطالبات در روستا‌ها و شهر‌های استان وجود دارد که با جدیت پیگیر تحقق این مطالبات هستیم و در این راستا از ظرفیت مسئولان استانی استفاده می‌کنیم و جلسات متعددی برای پیگیری و تحقق مطالبات روستا‌ها و شهر‌ها بامدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شده و می‌شود.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی استان مطالبات و مشکلات حوزه‌های خود را مطرح کرده و خواستار پیگیری و تحقق این مطالبات شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.