افتتاح ۸۳ میلیارد تومان طرح خدماتی، آموزشی و ورزشی در عنبرآباد

در سفر معاون استاندار کرمان به شهرستان عنبرآباد، ۸۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان طرح خدماتی، آموزشی و ورزشی به بهره‌برداری رسید.

در سفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان به شهرستان های جنوبی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور مسئولان شهرستان عنبرآباد، ۱۰ سایت تلفن همراه با تکنولوژی G۴ افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

۱۰  سایت تلفن همراه اول و ایرانسل با تکنولوژی G۴، با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال شامل ۴ افتتاح و ۶ کلنگ‌زنی، عملیاتی شدند. 

* افتتاح ۶ هزار مترمربع فضای ورزشی و تفریحی روستایی

مراسم افتتاح این فضا‌های ورزشی و تفریحی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با حضور معاون سیاسی استاندار کرمان و به نمایندگی از تمام طرح‌ها در روستای علی‌آباد قدیری برگزار شد.

اجرای این طرح‌ها در ۵ روستای بخش مرکزی عنبرآباد بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ نفر را بهره‌مند می‌کند.

رحمان جلالی معاون استاندار کرمان در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری، فراهم کردن زمینه نشاط اجتماعی، سلامت و ورزش است و رئیس جمهوری نیز بر تامین زیرساخت‌های حوزه سلامت و ورزش تاکید دارند.

وی تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های حوزه ورزش به تقویت نشاط اجتماعی و در نتیجه امنیت پایدار و امنیت اجتماعی کمک شایانی می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی به دستاورد‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف سلامت، بهداشت، سوادآموزی، پزشکی نظامی و غیر دست یافته است.

جلالی به دستاورد‌های معنوی انقلاب اسلامی نیز اشاره داشت و عنوان کرد: اولین دستاورد معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به آن اشاره فرمودند این است که امام راحل آحاد مردم را به میدان آورد و شاهدیم که از ابتدای انقلاب هر دو سال یکبار مردم با حضور در پای صندوق‌های رای در سرنوشت خود و کشور دخیل هستند.

وی تصریح کرد: مردم در ایجاد، تداوم و تثبیت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش‌آفرین هستند.

جلالی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به مردم است، تصریح کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی حضور همیشه در صحنه مردم است.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی، انسان‌های تراز اسلامی تربیت کرده و به دنیا معرفی کرد، عنوان کرد: شهید سلیمانی خروجی این انقلاب است.

جلالی با بیان اینکه شهرستان عنبرآباد مهد نخبه‌پروری است، خاطرنشان کرد: این شهرستان نخبگانی همچون شهید طیاری دارد که باید از این نخبگان الگو بگیریم.

*افتتاح مدرسه شش کلاسه نوبت شهید جبالبارزی در شهر عنبرآباد

همزمان با دهه مبارک فجر و در سفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان به شهرستان عنبرآباد مدرسه شش کلاسه نوبت شهید جبالبارزی با زیر‌بنای ۵۲۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

با بهره‌برداری از این طرح، ۱۵۰ دانش‌آموز از فضای مناسب آموزشی بهره‌مند شدند.

برچسب ها: افتتاح طرح ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.