مردم خوزستان ثابت کردند در بزنگاه‌ها از نظام حمایت، پشتیبانی و جانفشانی می‌کنند

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: مردم خوزستان همیشه موقعیت شناس و بابصیرت در بزنگاه‌ها ثابت کردند هرجایی که نظام به حمایت، پشتیبانی و جانفشانی نیاز داشته باشد، حضور دارند.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: دشمنان با سناریو‌های مختلف سعی دارند که اتفاقات خوب در کشور ایران اسلامی رخ ندهد، لذا ما باید به اندازه توان اقداماتی در حوزه‌های اقتدار آفرینی، امید آفرینی و اعتقاد آفرینی انجام دهیم.

او می‌گوید: خداوند متعال را شاکرم که پس از ۲۵ سال در استان خودم خدمتگذاری مردمی باشم که همیشه موقعیت شناس و بابصیرت در بزنگاه‌ها ثابت کردند هرجایی که نظام به حمایت، پشتیبانی و جانفشانی نیاز داشته باشد، حضور دارند.

به گفته او دشمنان هنوز مردم ایران و به‌خصوص عشایر، طوایف و بزرگان استان خوزستان را نشناختند که ریشه و پیوند در حوزه ملی و اعتقادی وجود دارد و در هر زمانی که نیاز باشد وظایفشان را انجام می‌دهند.

سردار میرفیضی به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند ما از بخش زیادی از مسیر با وجود شیب تند عبور کرده و به قله نزدیک شده‌ایم بنابراین امروز روز خسته شدن و ناامیدی نیست، اشاره کرد و گفت: من و شما بایستی وظایف خودمان را به خوبی انجام دهیم تا هرکسی به اندازه سهم و ظرفیت خود مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کند.

این مقام مسئول ادامه داد: افتخار پلیس این است که خادم مردم است و به وظیفه خادمی برای بهترین مردم دنیا افتخار می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.