ظرفیت مخازن نفتی منطقه تربت‌حیدریه افزایش یافته است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های‌ نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: هم اکنون شاهد مولدسازی ظرفیت‌های بی‌استفاده انبار نفت منطقه و افزایش یک و هشت دهم برابری ظرفیت مخازن نفتی این منطقه هستیم.

جواد بلندی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های‌ نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: این ظرفیت‌سازی با بهره‌گیری از توان نیروهای متخصص و متعهد در بهینه سازی و تغییر کاربری خط انتقال حاصل شده است.

او افزود: تامین سوخت پایدار برای مردم در این حوزه عملیاتی به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب در این منطقه نفتی است که با وجود افزایش مصرف سوخت با کمک نیروهای متخصص و توانمند موفق به توسعه زیرساخت‌ها برای رفع نیاز روز مردم جنوب خراسان رضوی و همچنین قسمت‌هایی از استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی شده‌ایم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های‌ نفتی منطقه تربت‌حیدریه ادامه داد: در این راستا شاهد افزایش توان ناوگان حمل و نقلی از ۱۷۴ دستگاه نفتکش ، به ۳۱۸ دستگاه در دوره کنونی هستیم.

بلندی بیان کرد: هم اکنون سوخت‌رسانی به ۱۰ شهرستان زیرپوشش این منطقه واقع در جنوب خراسان رضوی با کمک ۶۵ جایگاه بنزین و همچنین ۳۳ جایگاه سوخت گاز طبیعی (سی‌.ان‌.جی) انجام می‌شود که همه جایگاه‌ها را اداره استاندارد ارزیابی کرده است و به روز هستند.

او با اشاره به سیاست وزات نفت دولت سیزدهم مبنی بر حرکت به سمت سوخت پاک و بهینه تصریح کرد: بر این اساس به دنبال ایجاد نیروگاه خورشیدی هستیم که مقدمات کار فراهم شده است و تا یکی ۲ ماه آینده فعال خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.