افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی در اردکان

فرماندار اردکان گفت: ۱۰۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح می‌شود.

حسین سبزواری فرماندار اردکان با بیان اینکه امسال دهه فجر مصادف با اعیاد ماه مبارک رجب است که شادی و برکت در آن افزون‌تر می‌شود، گفت:  در یک سال گذشته در حوزه عمران و آبادانی شهرستان در گوشه به گوشه و تمام نقاط شهرستان صورت گرفته و به بهره برداری می رسد.

او با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، برق، گاز، کشاورزی، راهداری، صنعت، معدن، نوسازی مدارس، شهرداری و ... است، افزود: دسترنج انسان‌ها در سال‌های گذشته و جزء برنامه‌های میان مدت است که صورت گرفته و هدف آن چیزی جزء عمران و آبادانی اردکان نیست.

فرماندار اردکان به برخی از طرح‌های شاخص در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: ساخت و تکمیل ساختمان امور مالیاتی، بهسازی و روکش آسفالت محور اردکان – یزد، بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستا‌های توت و انجیرآوند، بهره برداری از طرح احداث ساختمان عملیاتی و پست امداد عقدا، احداث خیابان، جایگاه اختصاصی آرمان و ... از دیگر پروژه های دهه فجر در اردکان است.

سبزواری ادامه داد: در شهرستان اردکان علاوه بر پروژه‌های عمرانی فعالیت‌های اجتماعی فرهنگی رونق گرفته و علاقه مندیم تداوم و توسعه یابد 

او افزود: بزرگترین آن‌ها رویداد‌ها و فستیوال هاست که به عنوان فعالیت فرهنگی در نظر گرفته شده است، او با اشاره به این که اردکان شهرستانی که به شهری مهاجرپذیرتبدیل شده است وباید کانون برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری باشد تا از ظریفت مهاجران و گردشگران بهره برده و به سبقه فرهنگی خود که همان یونان کوچک است بازگردد.

سبزواری گفت: این شهرستان دارای بخش‌ها و روستا‌هایی نظیر خرانق، عقدا ورباط گشت بادام و حاجی آباد زرین و ... می‌باشد که با برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها به معرفی محصولات و صنایع دستی آن مناطق نیز پرداخته ایم وفرهنگ، آثار ملی و باستانی آنجا را به مردمان معرفی نموده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.