اعتبارات بهسازی مسکن روستایی گناباد ۱۰۰ درصد افزایش یافت

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد گفت: سه هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی مسکن روستایی طی ۲۰ روز گذشته به این شهرستان اختصاص یافت که اعتبار این بخش را در مقایسه با مجموع اعتبارات مشابه سال قبل ۱۰۰ در صد افزایش داده است.

ناصر چیتگر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد گفت: از محل این اعتبار، تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی بهسازی مسکن روستایی به افراد متقاضی گناباد پرداخت می‌شود.

او همچنین از جذب هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بهسازی مسکن روستایی طی یک سال قبل (دهه فجر سال گذشته تاکنون) در شهرستان گناباد خبر داد و افزود: این میزان اعتبار در قالب ۷۰۰ فقره تسهیلات ۲ میلیارد ریالی با کارمزد پنج درصد به متقاضیان دارای شرایط پرداخت شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: گناباد از نظر میزان اعتبار این بخش رتبه نخست را بین شهرستان‌های استان خراسان رضوی برخوردار است.

چیتگر بیان کرد: ۲ هزار و ۹۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر روستایی طی یک سال گذشته به این شهرستان اختصاص یافت و با استفاده از آن در مجموع ۱۸۵ هزار متر مربع از معابر ۳۰ روستای گناباد آسفالت شد.

او تصریح کرد: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی در ۳۰ روستای گناباد طی همین مدت اختصاص یافت که با استفاده از آن تعدادی طرح در مناطق روستایی به اتمام رسید و تعدادی در دست اجراست و تا ۲ هفته آینده به اتمام می‌رسد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به این که بازنگری و تعیین محدوده برای نهضت ملی مسکن در ۱۰ روستای گناباد در حال انجام است ابراز امیدواری کرد که هزار و ۳۰۰ قطعه زمین به محدوده این روستا‌ها افزوده شود.

چیتگر اظهار کرد: در نهضت ملی مسکن مناطق شهری گناباد هم تاکنون زمین مورد نیاز برای ساخت سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در ۱۲ سایت تامین شده است و با توجه به تعداد متقاضیان دارای شرایط این میزان به هشت هزار واحد نیز افزایش می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.