حلالی: تیم قطر زورش به تیم ایران نمی رسد/ توانمندی قهرمانی در جام ملت ها را داریم

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: به نظرم تیم ملی قطر زورش به ما نمی‌رسد و قطعا برنده می‌شویم و به فینال راه می‌یابیم.

اسماعیل حلالی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال درباره وضعیت تیم ملی فوتبال در آستانه بازی با تیم قطر در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد:  بازیکنان به لحاظ فنی و انگیزشی بازی خوبی برابر ژاپن انجام دادند و روحیه شان با این برد  بالا رفته است. مشکل اصلی را از پیش رو برداشتیم و یک مقدار جدیت و تلاش کنیم راحت قهرمان می‌شویم به شرطی که همین تمرکز را تا آخر مسابقات داشته باشیم.

حلالی درباره اینکه تیم قطر از امتیاز میزبانی برخوردار است و این موضوع نگرانی به وجود نمی‌آورد، گفت: حالا این مسائل را باید کنار بگذاریم و در زمین مسابقه باید بازی مان را انجام بدهیم و انگیزه مان با وجود این حواشی بیشتر هم می‌شود.

او درباره اینکه تیم ملی فوتبال از ابتدای مسابقات جام ملت‌های آسیا فراز و نشیب داشته است و این نگرانی به وجود نمی‌آورد، گفت: امیدوارم این فراز و نشیب را نداشته باشیم که به ما آسیب می‌زند. ما همین روند خوب را باید ادامه بدهیم و بازیکنان انگیزه بیشتری در بازی با قطر دارند و امیدوارم این بازی را ببریم و به فینال برسیم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال درباره اینکه تصور می‌کرد که بتوانیم تیم ژاپن را بعد از ۱۸ سال شکست بدهیم، گفت: بله، من خیلی امیدوار به بازیکنان و تیم بودم و همیشه هم می‌گفتم و به طور حتم این توانمندی را داریم که قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم.

حلالی درباره اینکه بازیکنان تیم ملی  در نبود طارمی در بازی با ژاپن توانستند به خوبی بازی کنند، بیان کرد: همه بازیکنان توانستند وظیفه خود را به نحو احسن انجام بدهند و من فکر می‌کنم که حتی ما می‌توانیم به ترکیب تیم برنده  دست نزنیم و با همین ریتم بازی کنیم و از طارمی به عنوان بازیکن تعویضی بهره ببریم.

او درباره اینکه ساختار دفاعی تیم ملی فوتبال را در بازی با ژاپن چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به نظرم نسبت به قبل خیلی بهتر بودیم، چون بازی را به زمین حریف بردیم و این باعث شد که اشتباه نکنیم. به هر حال با بازیکنان به صورت پایه‌ای  و از  سن ۸، ۹ سالگی کار نشده است یک مقدار ما در  بازیسازی از عقب مشکل داریم، چون بازیکنان از سنین کودکی این آموزش‌ها را درست یاد نمی‌گیرند. به نظرم تصمیم خوبی بود و توپ را به زمین حریف بردیم و بازی مستقیم و بلند انجام دادیم. تیم کره جنوبی هم به همین صورت است که وقتی توپ را بلند ارسال می‌کنید این تیم مشکلاتی در این باره دارد. به نظرم تیم قطر زورش به ما نمی‌رسد و تیم‌هایی مثل کره جنوبی و ژاپن  پرس از جلو می‌کنند و باید حواسمان باشد و بازی را از باکس خود بیرون بیاوریم و این اتفاق در بازی با ژاپن افتاد و کمک زیادی به ما کرد.  

حلالی در پایان گفت: ما قطعا فینالیست می‌شویم و  به احتمال زیاد با کره جنوبی در فینال بازی خواهیم کرد و باید حواسمان بیشتر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار