اعلام مسیر‌های جدید راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرکرد + فیلم

مسیر‌های جدید راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرکرد اعلام شدند.

موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در نشست هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مسیر جدید راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرکرد از میدان بسیج به سمت بلوار شریعتی، بلوار آیت الله طالقانی و مصلی امام خمینی (ره) این شهر تعیین شده است.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به عنوان راهپیمایی خانوادگی نام‌گذاری شده است که از ساعت ۱۰ صبح در مرکز و سایر شهرستان‌های استان آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید


انصاری اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۱۰ دستگاه خودرو با بلندگو به صورت ثابت در مسیر راهپیمایی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: همچنین هر یک از کمیته‌های عضو ستاد دهه فجر نیز موظف به برپایی غرفه‌های فرهنگی و هنری در طول مسیر راهپیمایی برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی در روز ۲۲ بهمن از ساعت هشت صبح هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید بسیار پرشور، امید بخش و تماشایی برگزار شود.

انصاری با تاکید براینکه چشم دنیا به راهپیمایی ۲۲ بهمن است، افزود: جهانیان در روز ۲۲ بهمن نظاره‌گر پشتیبانی ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: حضور پررنگ و شور و نشاط ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتمام حجتی برای تصمیم گیری‌های داخلی و خارجی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار