کارخانه تولید پوره و کنسانتره در اشنویه افتتاح شد

کارخانه تولید پوره و کنسانتره با حضور استاندار آذربایجان‌غربی در اشنویه به بهره‌برداری رسید.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی امروز و در پنجمین روز از دهه فجر مهمان مردم اشنویه بود که در طول این سفر علاوه بر افتتاح چندین طرح صنعتی و عمرانی مانند کارخانه تولید پوره و کنسانتره، افتتاح سردخانه و سورتینگ ۲ هزار تنی و۲۳۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، از روند احداث بیمارستان ۸۰ تختخوابی اشنویه بازدید کرد.

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، کارخانه تولید پوره و کنستانتره در اشنویه به بهره‌برداری رسید.

این کارخانه با سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید ۱۰ هزار تُن انواع پوره در سال، به بهره‌برداری رسید که با بهره‌برداری از این واحد برای ۴۰ نفر فرصت اشتغال ایجاد شد.

افتتاح سردخانه و سورتینگ ۲ هزار تُنی اشنویه

سردخانه و سورتینگ ۲ هزار تنی اشنویه با حضور استاندار آذربایجان‌غربی در ایام دهه مبارک فجر، سردخانه و سورتینگ ۲ هزار تنی اشنویه با ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای ۱۷ نفر، به بهره‌براری رسید.

افتتاح ۲۳۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

در آیینی به صورت نمادین در روستای حسن آباد اشنویه به صورت همزمان ۲۳۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شامل ۱۹ واحد شهری و ۲۱۱ واحد روستایی به بهره براری رسید.

بازدید از روند احداث بیمارستان ۸۰ تختخوابی اشنویه

بازدید از روند احداث بیمارستان ۸۰ تختخوابی اشنویه

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین در ادامه سفر به اشنویه، از روند احداث بیمارستان ۸۰ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

بیمارستان ۸۰ تختخوابی اشنویه در زمینی به مساحت ۳۵ هزار مترمربع و زیربنای ۶ هزار و ۷۰۰ مترمربع در ۳ طبقه احداث می‌شود و شامل بخش‌های جراحی، زنان، سی سی یو، آی سی یو، ۳ اتاق عمل داخلی قلب و کودکان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.