پیشرفت هر کشور وابسته به پشتیبانی مردم آن کشور است

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: پویایی، پیشرفت و تعالی هر کشوری وابسته به پشتیبانی مردم آن کشور است.

محسن حسین‌میرزایی در نشست به فعالان بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه پویایی، پیشرفت و تعالی هر کشوری وابسته به پشتیبانی مردم آن کشور است، گفت: بر این اساس پشتوانه مردمی، امروز به عنوان مهمترین اصل در انتخابات شناخته می‌شود که باید مورد توجه قشر‌های مختلف قرار گیرد.

وی افزود: تاریخ نشان می‌دهد مردم نقش مهمی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، پیروزی در دفاع مقدس داشته‌اند و عرصه‌های مختلف پشتوانه انقلاب بوده‌اند و منجر به پیشرفت، تعالی و پویایی جامعه شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای خبرگان رهبری مهمترین رخداد سیاسی پیشرو کشور است که حضور پرشور و نشاط مردم به طور حتم منجر به اقتدار و عزت ایران اسلامی می‌شود.

حسین‌میرزایی ادامه داد: امروز دشمن در تلاش است با تزریق ناامیدی به جامعه، این دوره از انتخابات را کم رونق جلوه دهد.


بیشتر بخوانید


وی تاکید کرد: مشکلات و کمبود‌ها وجود دارد، اما این مسائل نباید منجر به این شود که مردم به عنوان سرمایه اجتماعی جامعه پشتیبانی خود را از نظام دریغ کنند.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری افزود: حمایت و پشتیبانی از نظام اسلامی برای هر ایرانی یک اصل به شمار می‌رود و در این شرایط حساس نماد بارز پشتیبانی از نظام اسلامی شرکت در انتخابات است.

وی تاکید کرد: شرکت در انتخابات برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی یک وظیفه و پیگیری مطالبات در جای خود نیز یک اصل است که باید دنبال شود.

حسین‌میرزایی گفت: حضور در انتخابات موجب ناامیدی دشمن و باعث کاهش فشار بر ایران اسلامی می‌شود.

وی ادامه داد: سلایق مختلفی در جامعه وجود دارد، اما وقتی حرف عزت و اقتدار ایران اسلامی به میان می‌آید همه قشر‌ها و گروه‌ها به دور از هرگونه اختلاف سلیقه‌ای متحد و یکصدا باید پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

حسین میرزایی اظهار کرد: در تمام دوره‌ها میانگین حضور و مشارکت مردم استان در عرصه انتخابات بالاتر از میانگین کشوری است و انتظار می‌رود در این دوره نیز مردم با حضور خود برگ زرین دیگری برای این مردم به ثبت برسانند.

وی اضافه کرد: به طور قطع اگر مطالبات تولیدکنندگان بخش کشاورزی و سایر تشکل‌ها به موقع پاسخ داده شود بسیاری از مشکلات و گلایه‌ها مطرح نمی‌شد.

حسین‌میرزایی در خصوص برخی مشکلات بادام‌کاران و حضور واسطه‌ها گفت: ایجاد تعاونی‌ها و تشکل‌ها در بخش‌های مختلف مهمترین راهکاربرای حل مشکل به شمار می‌رود.

وی در خصوص مشکل سیب‌زمینی کاران استان چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری‌های انجام شده تلاش می‌شود شرایط لازم برای توزیع سیب زمینی تولیدی در بازار تهران و زمینه صادرات این محصول فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار