آغاز بکار چهاردهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان

چهاردهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان اصفهان همزمان با چهل و دومین جشنواره بین‌المللی، امروز در گلستان شهدای اصفهان آغاز بکار کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در آیین افتتاح معنوی این جشنواره گفت: این جشنواره در گلستان شهدا و در بین هنرمندانی آغاز بکار کرد که روزی در این سرزمین حماسه‌های بزرگی خلق کردند.

سیدمهدی سیدین‌نیا افزود: جشنواره فجر در مهد هنر و تمدن ایران اسلامی، دوره چهاردهم خود را آغاز می‌کند به آن امید که زمانی فرا برسد که نقش اصفهان در عرصه سینما بیش از پیش باشد و بیشتر بدرخشد.

او اظهار داشت: فیلم‌سازی از مشاغل سخت است و حضور پُرشور هنرمندان و اصحاب رسانه و هنر در اکران فیلم‌های جشنواره فجر برای فیلم‌سازان بسیار نویدبخش و امیدوارکننده خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان افزود: از عصر امروز ۱۸ فیلم این جشنواره به مدت هفت روز در سینما‌های ساحل، سپاهان و فلسطین اصفهان به روی پرده می‌رود.

 چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه چهارشنبه ۱۱ بهمن بطور رسمی در تهران افتتاح شد و ۲۲ فیلم در بخش «سودای سیمرغ»، ۱۲ فیلم در بخش «نگاه نو» و چهار فیلم در بخش «انیمیشن» با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت برگزیدگان بخش‌های مختلف در مراسم اختتامیه در روز ۲۲ بهمن معرفی خواهند شد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار