ژنرال آمریکایی: موفقیت اسرائیل در غزه بسیار ضعیف است

یکی از ژنرال‌های سابق آمریکا در مصاحبه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی هیچ چشم اندازی برای جنگ ندارد و موفقیت آن در نبرد علیه غزه بسیار ضعیف است.

ژنرال فرانک مک کنزی، فرمانده سابق فرماندهی مرکزی آمریکا، موفقیت رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهداف خود در غزه را «بسیار ضعیف» توصیف کرد.

بر اساس گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص، مک‌کنزی به شبکه آمریکایی سی‌بی‌اس گفت: آن‌ها (صهیونیست‌ها) هدف خود را حذف سطح سیاسی و رهبری نظامی حماس در نظر گرفتند، وارد غزه شدند اما هنوز در دستیابی به هیچ یک از آن‌ها موفق نشده‌اند. 

مک کنزی همچنین اعلام کرد: مسئله بزرگ از نظر من این است که شما باید یک نظریه داشته باشید که وقتی کار را تمام کردید چگونه به نظر می‌رسد.  شما نیاز به یک چشم‌انداز از وضعیت پایانی هنگام شروع یک کارزار نظامی دارید.

شایان ذکر است که تعداد اعلام شده تلفات ارتش صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی و آغاز جنگ غزه در ۷ اکتبر سال گذشته از مرز ۵۶۰ نفر گذشت. ارتش اشغالگر همچنین اعلام کرد که یگان عملیاتی ترابری این کشور بیش از ۱۵۰۰ عملیات برای تخلیه سربازان مجروح در نبرد‌های نوار غزه انجام داده است، در حالی که روزنامه یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که از آغاز جنگ، ارتش این رژیم با هزاران درخواست توسط سربازانی که به دنبال کمک روانی بودند، روبروست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار