باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد؛

تیم ملی به دنبال شکست طلسم پنجاه ساله/ سامورایی‌کشی پایان کار نیست!

تیم ملی فوتبال کشورمان برای صعود به فینال چهارشنبه شب باید مدافع عنوان قهرمانی را کنار بزند.

تیم ملی فوتبال ایران پس از ارائه یک بازی خوب و کسب یک برد شیرین در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا باید در نیمه نهایی به مصاف قطر میزبان برود که توانست در دوره قبل این رقابتها جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

شاگردان قلعه نویی موفق شدند شانس نخست قهرمانی این رقابت‌ها یعنی ژاپن را شکست دهند، اما نکته حائز اهمیت این است که نباید حریف را دست کم گرفت. «ماموریت ما تمام نشده و باید در ۲ بازی پیش رو برنده شویم»، این جمله کلیدی مارکس لوپز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر بعد از پیروزی مقابل ازبکستان و رقیب شدن با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا است.

جالب است بدانید که تیم ملی فوتبال قطر در ۲۴ بازی مقابل ایران تنها ۳ پیروزی کسب کرده و در ۱۶ بازی به یوز‌ها باخته و ۵ بازی هم میان دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. اما به هر حال قطر مدافع عنوان قهرمانیست و نباید این تیم را که حالا خط دفاعی خود را به انسجام رسانده کم فرض کرد. شاگردان قلعه نویی باید پس از غلبه بر سامورایی‌ها که نایب قهرمانی دوره گذشته را از آن خود کردند در ماموریت شماره دو این بار قطر را کنار بزنند. معز علی، اکرم عفیف و حسن الهیدوس مثلث خطرناک تیم ملی قطر هستند که ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی باید برای صعود به فینال تاکتیک این بازیکنان را از کار بیندازند.

تیم ملی به دنبال شکست طلسم پنجاه ساله/ سامورایی کشی پایان کار نیست!

سامورایی کشی پایان کار نیست 
محسن بیاتی نیا بازیکن سابق فوتبال درباره برد تیم ملی ایران برابر ژاپن و صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا گفته که این بازی ۲ نیمه متفاوت داشت و تیم ملی کشورمان بعد از ۱۸ سال توانست تیم ملی ژاپن را شکست بدهد و این جنبه مثبتش است. اما جنبه دیگر این است که ما نباید رویایمان این باشد که ژاپن را بردیم و باید رویا‌های بزرگتری داشته باشیم.او همچنین متذکر شد که رویای ما فقط  غلبه بر سامورایی ها نیست و باید به فکر نتایج مستمر باشیم چرا شادی برای این برد به پایان رسیده است.

تیم ملی به دنبال شکست طلسم پنجاه ساله/ سامورایی کشی پایان کار نیست!

 آخرین برد قطر مقابل ایران به سال ۱۳۸۸ و مسابقات چهارجانبه بازمی‌گردد . این تیم در آن دیدار با نتیجه سه بر دو پیروز شد و از آن زمان تاکنون بیش از ۱۴ سال است که موفق به شکست ایران نشده و دو برد دیگر قطر برابر یوز‌های فوتبال آسیا مربوط به سال‌های ۱۳۷۶ و ۱۳۸۰ می‌شود و حالا باید دید آیا این طلسم طولانی ادامه خواهد داشت یا می‌شکند. در هر حال به نظر می‌رسد که ملی پوشان با حفظ جنگندگی خود در دیدار مقابل ژاپن و گرفتار نشدن در تله غرور می‌تواند در دیدار چهارشنبه شب هم به نتیجه فوق العاده‌ای دست پیدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۱۸:۰۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
بازیکنان ازریشه بایدبالای۱۸۰cmقدوسرعتی وتکنیکی وهماهنگی داشته باشندوقدرت دریبل زدن۵بازیکن رابه تنهایی داشته بعلاوه پاس دقیق.این مواردموثردریک سیستم۴۴۲هست.
Germany
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
. فدراسیون فوتبال ایران نمیتوانند یک سرمربی خوب مثل قطر برای تیم ملی پیدا کنند ,
Germany
.یکی نیست به این تاج احمق بگه که یک سرمربی خوب از سرمربیان موفق جهان که در لیگهای دسته ۲ جهان که موفق هم هستند که هم قیمتشان ارزانتر از سرمربیان لیگهای دسته یک ارزانتر هست هم جوانتر هستند را بیاور که ۴ سال با یک تیمه جوان از پایه کارکنه و تاکتیک های
۱۴:۴۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
فدراسیون و فوتبال شما نداشتن علم فوتبال میباشد تیمه قطر تاکتیکش این بود که عقب میکشد و وقتی توپ را میگرفت زد حمله میزد و و همین را در همه بازیها انجام میداد یک سرمربی ا ستاندارد دسته ۲ اروپا الما ن یا ایتالیا آرژانتین که از فوتبال سر در بیاره مثل سر مربیان لیگهای انگلیس میفهمند فوتبال چی هست با یک سری پیرو پاتیل نمیشه قهرمان آسیا شد , این یارو بیابانی خیابانی همش با دست خالی میخواهد برنده بشه خینگه , فوتبال یعنی هم تکنیک هم تاکتیک هم تدارکات که متاسفانه برنامه های ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
حیف هست پیام هایم را دیر منتشر می فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
در بازی با قطر میزبان تیم ملی باید قاطعانه و مقتدرانه بازی کند که از سد داور و پشت پرده وی ای آر هم عبور کند

وی ای آر و داور چینی مقابل زاپن تمام تلاششان را برای حذف ایران انجام دادند پس مراقب باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
تیم ملی فوتبال ایران با شکست ژاپن دهان وطن فروش ها را بست و کار بزرگی انجام داد
Iran (Islamic Republic of)
امیر 114
۱۱:۲۹ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
باید مواظب داورها باشیم. شاید خدای ناکرده شاید بخواهند به میزبان خوش خدمتی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
بچه‌ها نباید عقب بکشند فقط باید با یک برنامه درست و دور از بازی احساسی قطر رو شکست بدند. ساده گرفتن قطر یعنی باخت... خط دفاعی به هیچ وجه نباید اشتباه کنه... در همون نیمه اول باید نفس قطر رو گرفت و کار رو برای نمیه دوم نگذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
جام ملت های اروپا بله بله دیگه چی!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
باید مواظب داور باشیم. خطا نکنیم و پنالتی ندهیم. کارت زرد نگیریم و اخراجی ندهیم؛ شاید داورها بخواهند به میزبان خوش خدمتی کنند! خدا نکند.
Turkey
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
جام ملت اسیا ن اروپا
دقت کن عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
بازی در خانه قطر میزبان وعربها نشان دادند در جنگ روانی در بازیهای با ایران همانطور که سابقه های قبلی هم دارند هر کاری می کنند.داور هم در کشور آنهاست وخواه ناخواه برای خوش آمد آنها سوتهایی به نفع آنها میزند بازیکنان ما باید بجد از دعوای آنها وخطاهای چه کوچک چه بزرگ اجتناب کنند و فقط بازیهایشان را انجام دهند چون با ی خطای کوچک داور برای اینکه دل میزبان را بدست آورد، کاری که نباید انجام دهد،را خودش با میل خودش انجام میدهد.در بازی با امارات ۵تا گل زدیم فقط دوتاش قبول کردند و در بازی ژاپن هم از ۳گلی که به ژاپن زدیم یکیش قبول نکردند.این دوره نشان داده خیلی از گل‌های ما را قبول نکردند وباید رو این کار تمرکز داشته باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۲۲ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
جام ملت های اروپا؟؟؟؟
آخرین اخبار