برنامه «گپ تو» رادیو جوان، فضایی برای تبادل نظر جوانان و نوجوانان

برنامه «گپ تو» به‌عنوان یک برنامه گفت‌وگو محور به مسائل و دغدغه‌های نوجوانان و جوانان در حوزه‌های مختلف می‌پردازد.

فاطمه امجدیان، گوینده برنامه «گپ تو» رادیو جوان در خصوص این برنامه رادیویی اظهار کرد: با توجه به انتخابات پرشور و ارتقاء بینش سیاسی و حضور آگاهانه مردم در این دوره از انتخابات، برنامه «گپ تو» به‌عنوان یک برنامه گفت‌وگو محور درباره مسائل مختلف مرتبط با دغدغه‌های نوجوانان و جوانان در حوزه‌های مختلف است و همچنین با توجه به انتخابات این برنامه رادیویی در خصوص نقش آن‌ها در مشارکت برای تصمیم‌گیری کشور بحث و گفت‌وگو می‌کند.

امجدیان در ادامه با اشاره به هدف اصلی این برنامه رادیویی گفت: این برنامه رادیویی به‌عنوان یک نشست و گفت‌وگو هم‌اندیشی نسل جدید بین جوانان و نوجوانان در ارتباط با مباحث فضای مجازی می‌پردازد. 

وی در ادامه افزود: ما به سراغ پست‌های فضای مجازی خاص می‌رویم که درباره آن‌ها تحلیلات زیادی ارائه شود و با حضور یک کارشناس مهمان که تحلیلگر سواد رسانه‌ای در زمینه‌های مرتبط با فضای مجازی باشد، موضوعات مورد بررسی قرار می‌گیرد و گفت‌وگو می‌کنیم و همچنین نکات مفیدی یاد می‌گیریم. 

وی در ادامه توضیح داد: ممکن است پست‌های فضای مجازی از یک زاویه مفهومی خاص داشته باشد و از دیدگاه دیگر معانی متفاوتی را به خود اختصاص دهد. همراهی با جوانان و نوجوانان برای ما جذاب و یک تجربه متفاوت است و با توجه به تفکر ما نسبت به نسل جوان می‌خواهیم گفت‌وگوها را به‌وسیله این تفکرات جذاب پیش ببریم. همچنین شنیدن نظرات تازه از جوانان و نوجوانان بسیار جالب است. 

فاطمه امجدیان به شرکت در انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: من نیز طبق باور خود در انتخابات شرکت خواهم کرد و رادیو یکی از نقش‌های اساسی و کلیدی را در دوره انتخابات دارد، به خصوص شبکه رادیویی جوان که به دغدغه رأی اولی‌ها و جوانان توجه دارد؛ این جوانان باید تصمیماتی را برای کشور و مملکتشان بگیرند که سرنوشت ساز باشد.

این گوینده درباره فرمایشات مقام معظم رهبری توضیح داد: مقام معظم رهبری فرمودند که دلسرد کردن مردم از انتخابات به زیان کشور است. به همین دلیل، رادیو رسانه بیداری است و برای بیداری جوانان گام‌های خوبی می‌توان برداشت و همچنین رادیو می‌کوشد به عنوان یک رسانه و ابزار مؤثر فرهنگ سازی کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار