۱۲۰ میلیارد ریال تجهیزات تخصصی پزشکی به درمانگاه بندرچابهار اختصاص یافت

تجهیزات تخصصی در درمانگاه بندرچابهار به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

قاسم عسکری نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان   اظهارکرد: خیلی خوشحال هستیم در دهه فجر با خرید و نصب تجهیزات مناسب تخصصی پزشکی به میزان ۱۲۰ میلیارد ریال و فعال سازی بخش‌های رادیوگرافی شامل خرید و نصب تجهیزات رادیولوژی، پانوراکس دیجیتال (OPG)، سونوگرافی، اکو قلب و تست ورزش و تجهیزات تخصصی دندانپزشکی، این درمانگاه آماده ارائه خدمات لازم به صورت ۲۴ ساعته شده است.

قاسم عسکری نسب افزود: تلاش‌های زیادی در جهت تعامل شهر و بندرچابهار با ارائه خدمات مختلف در حال انجام است که یکی از آنها در حوزه بهداشت و درمان و ارائه خدمات پزشکی تخصصی و عمومی به شهروندان هست.

وی با اشاره به ارائه خدمات مطلوب و مناسب به شهروندان در درمانگاه شهرک مسکونی بندرچابهار بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون به بیش از ۲۲ هزار نفر از شهروندان و جامعه دریایی و بندری در این درمانگاه خدمات پزشکی ارائه شده که از این تعداد ۱۲ هزار نفر در بخش‌های عمومی و حدود ۱۰ هزار نفر نیز خدمات پزشکی تخصصی دریافت کرده‌اند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با خرید بیش از ۳۰ میلیارد ریال تجهیزات تخصصی پیشرفته فیزیوتراپی در آینده نزدیک با آماده سازی فضای مورد نیاز، بخش مربوطه راه اندازی و مورد استفاده عموم شهروندان قرار می‌گیرد.

۱۲۰ میلیارد ریال تجهیزات تخصصی پزشکی به درمانگاه بندرچابهار اختصاص یافت

وی بیان کرد چهل و پنج سال از انقلاب اسلامی ایران عزیزمان می گذرد و در این مدت، شکوه و عظمت ایران در تمام مناسبات اقتصادی و سیاسی کشور بر تمام دنیا نشان داده شد.

عسکری نسب ادامه داد: ملت ایران با انقلابی که خلق کرد یکی از طلایی‌ ترین ورق های دفتر تاریخ کشور را به نام خود رقم زد؛ برگی که سرفصل آن صدای بلند حق‌طلبی و عدالت‌خواهی برای تمام جهانیان بود.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت خوبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب است، افزود: برگزاری رژه خودرویی جامعه دریایی و بندری سیستان و بلوچستان به مناسبت شروع چهل و پنجمین بهار انقلاب، برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی خانواده‌ها و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی، برگزاری رژه خودرویی جامعه دریایی و بندری و به صدا درآمدن بوق ممتد شناورهای مستقر در بندر چابهار به مناسبت لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) از جمله برنامه های مهم به مناسبت دهه فجر در بندر چابهار بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار