۹ طرح در دشتیاری سیستان و بلوچستان افتتاح شد

فرماندار دشتیاری گفت: ۹ طرح عمرانی، خدماتی، اشتغالزایی و کشاورزی در این شهرستان گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح شد.

محمدعلی رافت  اظهارکرد: احیاء و مرمت بندسارهای شهر نگور، افتتاح خط تولید دوم کارخانه تن ماهی شهرک صنعتی شهر نگور با ظرفیت تولید سه هزار و ۵۰۰ تن در سال با اشتغال ۵۴ نفر، اجرای ۱۸ هزار و ۲۰۰ متر مربع آسفالت معابر روستایی و افتتاح یک واحد مسکونی به نمایندگی از ۴۳ واحد مسکونی و بهسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن شهرستان در نوبندیان از جمله مهمترین طرح ها بود.

وی افزود: محفل انس با قرآن کریم با حضور دانش آموزان قاری و حافظان قرآن کریم با مدیریت دارالقرآن نگور در دبیرستان شهید بهشتی شهر نگور از دیگر برنامه های دهه فجر در شهرستان دشتیاری بود.

فرماندار دشتیاری با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع خورشید انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: روزی که نور ایمان و معرفت بر ظلمت و تاریکی غلبه کرد و همچون چراغی فروزان، راهگشای ما به سوی عزت، کرامت و سعادت شد.

رافت ادامه داد: در پرتو طلوع فجر درخشان انقلاب، اسلام حیاتی دوباره یافت و عزت‌طلبی و خودباوری جای سال‌ها ذلت، تحقیر و وابستگی را گرفت و فریاد رسای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بر بلندای این سرزمین طنین‌انداز شد.

۹ طرح در دشتیاری سیستان و بلوچستان افتتاح شد

وی گفت: ۴۵ سال پیش در چنین روزهایی، توفان سهمگین و پربرکت انقلاب اسلامی، ملتی را به اوج شکوه و شوکت رساند.

فرماندار دشتیاری بیان کرد: دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت در رژیم ستم‌شاهی با انقلاب اسلامی خویش صفحه ای زرین در تاریخ حیات دوباره خویش گشود و صدای خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین انداز کرد.

وی افزود: ملت ایران در حالی چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند که اقتدار، عزت و سربلندی ایران اسلامی زبانزد دوست و دشمن است و این نظام الهی، به پشتوانه مردم، مسیر رو به رشد و تعالی خود را طی می‌کند.

رافت خاطرنشان کرد: حضور پرشور جوانان و آحاد مردم در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی این واقعیت انکارناپذیر را یادآوری می‌کند که این نظام الهی از پشتوانه همه جانبه مردم در تمامی صحنه‌های نظام برخوردار است و تا زمانی که این پشتیبانی وجود داشته باشد، هیچ بدخواه و دشمنی نمی‌تواند به این کشور صدمه‌ای وارد کند.

برچسب ها: دهه فجر ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار