اکران ۱۸ فیلم جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اکران ۱۸ فیلم جشنواره فیلم فجر در استان خبر داد و گفت : این فیلم‌ها از فردا (۱۶ بهمن) به مدت یک هفته در سینما‌های استان اکران می‌شود.

جمال برفی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز اکران فیلم‌های جشنواره فجر در دو سینمای استان از فردا (۱۶ بهمن) در استان گفت : این دوره جشنواره در استان به مدت یک هفته از ۱۶ تا ۲۲ بهمن برگزار شده و طی این مدت ۱۸ فیلم در استان به نمایش در می‌آید.

برفی گفت: در این دوره جشنواره همانند دوره‌های گذشته اکران فیلم‌ها را در دو سینمای آزادی و فرهنگ خواهیم داشت.

به گفته معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، اکران فیلم‌ها در این سینما‌ها در سه سانس ۱۶، ۱۸:۳۰ و ۲۱ خواهد بود.

برفی گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در سینما آزادی در روز دوشنبه (۱۶ بهمن) به ترتیب سانس‌های مذکور، فیلم‌های آبی روشن، آغوش باز و آپاراتچی، روز سه شنبه (۱۷ بهمن) پرویز خان، نپتون و صبح اعدام، روز چهارشنبه (۱۸ بهمن) تابستان همان سال، مجنون و شور عاشقی، روز پنجشنبه (۱۹ بهمن) قلب رقه، بهشت تبهکاران و احمد، روز جمعه (۲۰ بهمن) ملکه آلیشون، آسمان غرب و ببعی قهرمان (ویژه کودکان)، روز شنبه (۲۱ بهمن) شه سوار، دست ناپیدا و آبی روش و در روز پایانی هم فیلم‌های آغوش باز، آپاراتچی و قلب رقه اکران می‌شود.

وی افزود: در سینما فرهنگ هم بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در روز دوشنبه (۱۶ بهمن) به ترتیب در سانس‌های مذکور فیلم‌های دست ناپیدا، صبح اعدام و تابستان همان سال، روز سه شنبه (۱۷بهمن) مجنون، شور عاشقی و پرویزخان، روز چهارشنبه (۱۸ بهمن) بهشت تبهکاران، احمد و ملکه آلیشون، روز پنجشنبه (۱۹ بهمن) نپتون، ببعی قهرمان و شه سوار، روز جمعه (۲۰ بهمن) آسمان غرب، آبی روشن و آغوش باز، روز شنبه (۲۱ بهمن) آپاراتچی، قلب رقه و آسمان غرب و در روز پایانی (۲۲ بهمن) فیلم‌های صبح اعدام، شهسوار و میرو اکران می‌شود.

وی در خصوص بلیت فروشی فیلم‌های جشنواره هم گفت: علاقمندان برای خرید بلیت باید به سایت‌های www.gisheh ۷.ir یا www.irantic.ir مراجعه کنند.

برفی تاکید کرد: در ایام جشنواره فروش حضوری بلیت نداریم.

این مسئول در خصوص قیمت بلیت‌های جشنواره هم گفت: قیمت بلیت مانند روز‌های عادی سال است و تفاوتی ندارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.