برگزاری همایش آفرود برفی در استان البرز

همایش آفرود برفی استان البرز به میزبانی شهرستان طالقان برگزار شد.

در این همایش خانوادگی که به مناسبت ایام ا... دهه‌ی مبارک فجر و با حضور بیش از پنجاه دستگاه از خودرو‌های دو دفرانسیل برگزار شد، آفرودر‌ها مسیر مهرشهر کرج تا شهرستان طالقان را با شعار احترام به طبیعت و محیط زیست طی کردند و در منطقه لمبران بالا طالقان، مهارت و قدرت خودرو‌های خود را به نمایش گذاشتند.
درویشی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز که در این تور برفی حضور داشت، ضمن تبرک ایام ا... دهه‌ی مبارک فجر، به ویژگی‌های مسابقات آفرود اشاره کرد و گفت: مسابقات آفرود جذابیت خاصی در بخش مسابقه و همایش و همچنین در زمینه گردشگری برای شرکت‌کنندگان دارد.
درویشی ادامه داد: با توجه به تفاوت آفرود برفی با سایر آفرود‌ها و انجام آن در برف، لازم است افراد شرکت‌کننده در این مسابقات از مهارت‌های خاصی برخوردار باشند تا بتوانند طول مسیر را طی نمایند.
وی گفت: اجرای رالی تور‌های گردشگری خانوادگی یکی از راهکار‌های موثر در افزایش شور و‌نشاط اجتماعی و تحکیم بنیاد خانواده است. شرکت‌کنندگان در هر سن و در اقشار مختلف یک روز مهیج را در کنار هم می‌گذرانند. طبیعتگردی، بومگردی و کمپ در دل طبیعت برفی با رعایت کامل نکات ایمنی و حفظ محیط زیست یک تجربه موثر و به یادماندنی برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند.
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز افزود: استان البرز به ویژه شهرستان طالقان ظرفیت و پتانسیل برگزاری مسابقات آفرود در فصل‌های گوناگون را دارد و لازم به ذکر است بیش‌ترین آفرودر‌های کشور نیز در استان البرز حضور دارند.

برچسب ها: ورزشی ، تور گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.