افزایش رشد توقیف خودرو درطرح های مبارزه بامواد مخدر استان کرمان

دبیر شورای مبارزه بامواد مخدر استان گفت: در ۱۰ ماهه ابتدای سال جاری شاهد رشد ۲ هزار و پانصد درصدی خودرو‌های توقیفی بودیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان  گفت: در راستای اجرای دستورات رئیس معزز قوه قضائیه مبنی بر تعیین و تکلیف اموال تملیکی و خودرو‌های توقیفی طرح های مبارزه با مواد مخدر ، از ابتدای سال تاکنون تعداد ۲۶۸۶ خودرو به مزایده گذاشته شد.

کوروش احمد یوسفی با بیان اینکه در ۱۰ ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۲ هزار و پانصد درصدی خودرو‌های توقیفی بودیم، افزود: در مزایده اول ۱۰۱۰ دستگاه و در مزایده دوم ۱۳۶۷ خودرو فروش رفت و تعدادی از خودرو‌ها نیز با نظر کارشناسی اسقاط شدند.

وی بیان داشت: اکنون ۱۴۰۰ دستگاه اتومبیل در پارکینگ مرکزی و پارکینگ‌های جنوب و شرق استان دپو شده اند و برنامه ریزی شده است یک مزایده دیگر نیز برای فروش خودرو‌های توقیفی در استان برگزار شود.

احمدیوسفی ادامه داد: متاسفانه در ابتدای سال شاهد دپوی خودرو‌هایی بودیم که ۱۰ تا ۱۵ سال از زمان توقیف آن‌ها گذشته و تصمیمی برای ان‌ها گرفته نشده بود، اما با همکاری دستگاه قضائی استان موفق شدیم این خودرو‌ها را تعیین و تکلیف کرده و به فروش بگذاریم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز در بخشی از سخنان خود ضمن تاکید بر این مطلب که تمامی دستگاه‌ها بایستی برنامه‌های خود را در زمینه فرهنگسازی و پیشگیری از وقوع جرم اجرائی کنند، بیان کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان طرح یاریگران را در روستا‌های استان راه اندازی کرده است.

وی اجرای طرح یاریگران در روستا‌ها و محلات را در جهت پیشگیری از وقوع جرم موثر دانست و گفت: هیات‌های اندیشه ورز با شناسایی نقاط قوت و ضعف در روستا‌ها می‌توانند در جهت پیشگیری از وقوع بسیاری از جرائم نقش داشته باشند.

برچسب ها: مواد مخدر ، پیشگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار