افتتاح و کلنگ زنی ۶ طرح ورزشی در مدارس بم

در سومین روز از دهه مبارک فجر، ۶ طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان در مدارس شهرستان بم افتتاح و کلنگ زنی شد.

این کار به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در قالب طرح شهید سلیمانی انجام شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه این آیین ضمن قدردانی و تشکر از پیگیری‌های مستمر مدیر دستگاه تعلیم و تربیت و کارشناس تربیت بدنی در آموزش و پرورش شهرستان بم گفت: در راستای توسعه فضای ورزشی و اهمیت به مباحث بهداشت و سلامت دانش‌آموزان، چهار پروژه شامل کفپوش فضای باز مدارس ابتدایی دخترانه شاهد دوره دوم و سوده با اعتبار ۳٠٠ میلیون تومان، سالن ورزشی دبیرستان پسرانه دوره دوم علامه حلی با هزینه کرد ۴۸٠ میلیون تومان و اتاق بهداشت مدرسه رحمت با اعتبار ۲۰ میلیون تومان در شهرستان بم افتتاح شد.   

محسن منوچهری نژاد با اشاره به اینکه مجموعه آموزش و پرورش در طرح شهید سلیمانی تلاش می‌کند فضای ورزشی در مدارس بهینه شود، تصریح کرد: در قالب طرح این شهید والامقام در شهرستان بم، کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی مدارس ابتدایی پسرانه شاهد دوره دوم و هنرستان پسرانه کشاورزی شهید بهشتی با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان انجام شد.

وی ابراز داشت: طرح شهید سلیمانی با هدف بهینه سازی و متناسب سازی فضا‌های آموزشی مدارس در سطح کشور اجرا شد که گام مهمی برای پرورش استعداد‌های ورزشی دانش آموزان در مدارس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار