۵ هزار نفر در دزفول «رای اولی» هستند

فرماندار دزفول گفت: در این شهرستان ۳۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دهی هستند که ۵ هزار تن «رای اولی» هستند.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه دزفول گفت: انتخابات مظهر قدرت ملی است و تمام ظرفیت دزفول برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم، رقابتی و با مشارکت حداکثری در این شهرستان به میدان آمده است.

او با بیان اینکه ۳۵۶ شعبه اخذ رای در دزفول شامل ۳۰۰ شعبه ثابت و ۵۶ شعبه سیار پیش بینی شده است، افزود: تعداد شعب و صندوق‌های اخذ رای دزفول به منظور تسهیل در رای دادن شهروندان نسبت به دوره قبل ۱۳ درصد افزایش یافته است.

آقای خردمند گفت: صندوق‌های اخذ رای به همراه هیات اجرایی صندوق‌ها با استفاده از بالگرد، قطار و خودرو‌های کمک دار به مناطق کوهستانی و سخت گذر منتقل می‌شوند.

فرماندار دزفول با بیان اینکه ۵ هزار نفر مجری برگزاری انتخابات در دزفول هستند، افزود: حفاظت و صیانت از رای مردم وظیفه‌ای سنگین بر دوش مجریان برگزاری انتخابات است که تلاش تمام دست اندرکاران، برگزاری انتخاباتی سالم، بدون جانبداری و عادلانه برای همه نامزد‌ها است.

خردمند با بیان اینکه تمام فرآیند ثبت نام در انتخابات امسال به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: ۲۰۰ نفر در دزفول در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس، نام نویسی کردند که از این تعداد ۹۹ نفر ثبت نام خود را قطعی کردند.

او با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی تعداد ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره قبل در دزفول یادآور شد: هیات‌های نظارت شهرستان با بررسی صلاحیت‌هایی که ثبت نام خود را قطعی کرده بودند، در نهایت صلاحیت ۶۶ نفر را در حوزه انتخاباتی دزفول تایید کردند که با توجه به ادامه فرصت تایید صلاحیت نامزد‌ها تا ۳۰ بهمن ماه جاری، احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.