شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در قم برگزار می‌شود

دبیر هنری شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر قم از برگزاری این جشنواره از هفتم تا بیست‌ویکم بهمن‌ماه در نگارخانه فرهنگ استان خبر داد.

ابراهیم سلیمانی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری شانزدهمین جشنواره تجسم فجر در استان قم که با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات مجتمع شهید آوینی برگزار شد، اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار جشنواره فیلم فجر دیگر جشنواره‌های هنری را نیز برگزار می‌کند که جشنواره هنر‌های تجسمی از جمله آنهاست.

دبیر هنری شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر قم افزود: ۱۶ سال است جشنواره هنر‌های تجسمی برگزار می‌شود و در دبیری و داوری این جشنواره بسیاری از هنرمندان شاخص استان قم نقش‌آفرین بودند.

دبیر هنری شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر قم افزود: امسال برای سومین سال متوالی رویداد تجسم هنر در قم برپا می‌شود که فراتر از فراخوان‌های عمومی، فراخوان‌هایی تخصصی از خوشنویسان، هنرمندان هنر‌های تجسمی و عکاسان به عنوان هنرمندان شاخص برای ارائه آثار داشتیم.

سلیمانی گفت: ۲۰ نفر از هنرمندان استان قم در قالب جشنواره هنر‌های تجسمی فجر به دبیرخانه تهران معرفی شدند که ۱۶ نفر دارای ارزش‌های هنری فاخر و قابل ارائه پذیرفته شدند.

دبیر هنری شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر قم عنوان کرد: ۱۳۱ اثر از ۱۴ نفر از هنرمندان هنر‌های تجسمی قم دریافت شد که از هفتم بهمن نمایشگاهی از این آثار در نگارخانه فرهنگ قم برپا شده و تا ۲۱ بهمن ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.