مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی:

۴۰ هزار میلیارد ریال طرح بنیاد مسکن در آذربایجان شرقی آماده بهره برداری است

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: ۴۰ هزار میلیارد ریال طرح بنیاد مسکن در استان آماده بهره برداری است که در طول دهه فجر افتتاح می‌شوند.

آقای سروری گفت: افتتاح ۶ هزار واحد مسکونی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی مهمترین طرح آماده بهره برداری در آذربایجان شرقی است.

وی گفت: این واحد‌های مسکونی در همه روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان آذربایجان شرقی ساخته شده است و در مجموع ۳۶ هزار میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی با اشاره به افتتاح ۲۴۶ واحد نهضت ملی مسکن در هشت شهرستان اظهار داشت: ۲۰۰ واحد از این مساکن در شهرستان میانه ساخته شده و تحویل متقاضیان خواهد شد.

آقای سروری از اتمام ساخت ۱۸۵ واحد مسکونی دیگر از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن خبر داد و افزود: ۱۷۹ واحد از این مساکن در تبریز و ۶ واحد در بناب افتتاح خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۶ هزار و ۶۹۸ جلد سند مالکیت در استان صادر شده و تحویل صاحبان آنان خواهد شد که پنج هزار و ۶۰۹ جلد در روستا‌های بالای ۲۰ خانوار و یک هزار و ۸۹ جلد در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شده است.

وی افزود: همچنین در ۲۱ شهرستان استان آذربایجان شرقی۲۱ طرح هادی روستایی پایان یافته و ۳۵۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی معابر روستا‌ها نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار