درخشش خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان در جشنواره ابوذر + تصاویر

خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان مرکز چهارمحال و بختیاری در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان خوش درخشیدند.

دو نفر از اعضای باشگاه خبرنگاران جوان مرکز چهارمحال و بختیاری در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر حائز عناوین برتر شدند.

در این جشنواره نگار شیخ پور در بخش گزارش‌های تحقیقی و تحلیلی با اثر «پاشیدن رنگ سفید بر بخت نوعروسان» وفق به کسب رتبه دوم شد.

عرفانه نعمتیان رتبه شایسته تقدیر در بخش تولیدات تلویزیونی را به دست آورد.

همچنین مریم کریمی از همکاران معاونت فضای مجازی صداوسیمای چهارمحال و بختیاری در بخش موشن گرافی با ارائه اثر «مرد میدان» رتبه نخست را کسب کرد.

در بخش پادکست، فاطمه رفیعی از همکاران معاونت صدا با ارائه پادکست‌های «خورشید در دست» با موضوع دستاورد‌های بعد از انقلاب اسلامی که به فناوری پنل‌های خورشیدی قابل حمل برای عشایر می‌پردازد و پادکست «دلدادگان» ویژه اولین‌های دفاع مقدس؛ اولین‌های مدافعان حرم و اولین‌های مدافعان سلامت استان است؛ موفق به کسب رتبه برتر این جشنواره شد.

احسان ربیعی مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی آثار ارسال شده به دبیرخانه هفتمین جشنواره ابوذر گفت: ۵۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره در استان ارسال شد که از این میان ۳۸ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

وی افزود: پارسال ۲۵۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.


بیشتر بخوانید


ربیعی اظهار کرد: تلاش شد مانند سال‌های قبل با ایجاد فضای سالم، دقیق و بدون شائبه در امر قضاوت و داوری اعتماد فعالان این عرصه را که بزرگترین سرمایه بسیج رسانه است حفظ کرده و از این طریق به سمت تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای انقلاب اسلامی که اوج آمال بسیج در میدان رسانه است، حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: جشنواره ابوذر بستر مناسبی برای عینیت بخشی به وحدت جامعه رسانه‌ای استان است تا از طریق شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اصحاب رسانه و تقویت روحیه این عزیزان انگیزه‌های آنان را در رسیدن به نقطه اوج حرفه خود تقویت کنیم.

ربیعی افزود: همدلی، هم‌گرایی و هم‌افزایی متخصصان رسانه و فضای مجازی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است که از ۲ سال گذشته این همدلی افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به گستردگی چتر بسیج گفت: در جشنواره رسانه‌ای ابوذر تمام سلایق، گروه‌ها و احزاب برای حضور در جشنواره جذب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار