۵ داروخانه متخلف در جیرفت و عنبرآباد به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

توکلی با اشاره به بازرسی از ۶ داروخانه در جیرفت و عنبرآباد، گفت: برای ۵ داروخانه متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

محمدعلی توکلی  با اشاره به بازدید  اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از داروخانه‌های شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد، گفت: با توجه به دستور العمل‌های صادره برای مبارزه با کالای قاچاق و شبه قاچاق در سطح عرضه، واحد‌های صنفی در جنوب استان کرمان به صورت مکرر و متعدد از سوی بازرسان سازمان صمت جنوب کرمان، بازرسی می‌شوند.

وی افزود: بازرسان این سازمان در قالب گشت مشترکی که با حضور رئیس اداره تعزیرات حکومتی، کارشناسان و بازرسان اداره کل صمت جنوب کرمان، نیروی انتظامی و کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم‌پزشکی انجام شد از ۶ داروخانه بازدید و برای ۵ داروخانه متخلف پرونده تشکیل شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان داشت: پرونده‌های این ۵ داروخانه متخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد تا مطابق قانون با آن برخورد شود.

وی با بیان اینکه بازرسان این اداره کل، همواره واحد‌های صنفی جنوب استان را رصد می‌کنند، تصریح کرد: شهروندان جنوب استان کرمان در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش و... می‌توانند از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.۱۲۴.ir یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان‌ها به ادارات صمت، نسبت به اطلاع رسانی اقدام کرده تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار