امکانات دستگاه‌های اجرایی در زمان قانونی تبلیغات در اختیار نامزدها قرار می‌گیرد

رئیس ستاد انتخابات استان البرز با تاکید بر قانونمندی اقدامات مرتبط با انتخابات از امکان استفاده نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از سوم تا دهم اسفند از امکانات موجود خبر داد.

مرتضی ولی پوری با اشاره به اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و نگاه جدی‌تر قانونگذار به موضوع تبلیغات انتخاباتی نامزدها، گفت: پیش بینی تشکیل هیأت استانی بررسی تبلیغات به منظور ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی و نیز تضمین بهره مندی یکسان نامزد‌ها از امکانات دولتی و عمومی زیر نظر هیأت اجرایی مرکزی انتخابات صورت پذیرفته است.
 
وی ادامه داد: رعایت مفاد قانون تبلیغات از سوی نامزد‌ها و نمایندگان قانونی آنها، احزاب و گروه‌های سیاسی، رسانه‌های رسمی دارای مجوز و تشکل‌ها و جبهه‌های سیاسی لازم الاجرا خواهد بود.
 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: به منظور ایجاد عدالت در امر تبلیغات، امکانات و تسهیلات نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها  درچارچوب قانون و در موعد مقرر در اختیار نامزدها قرار خواهد گرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.