هجدهمین سامانه ارائه خدمات ثبت احوال در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: هجدهمین سامانه ارائه خدمات ثبت احوال در استان و سومین سامانه در سراوان راه‌اندازی شد.


علی رحمتی  اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر و به منظور افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات ثبت احوال هجدهمین دفتر پیشخوان به خدمات ثبت احوال در سراوان متصل شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی و پهناوری سیستان و بلوچستان و پراکندگی جمعیت در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و پاسخگویی سریع به مراجعان، افزایش مراکز ارائه دهنده خدمات ثبت احوال در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در نظر داریم با تسهیل در اعطای مجوز ارائه خدمات ثبت احوال به دفاتر پیشخوان و اتصال دفاتر و دفاتر ICT روستایی به خدمات ثبت احوال ، دسترسی مراجعان به خدمات هویتی را تسهیل کنیم تا مراجعان با توجه به محل سکونت به نزدیکترین مرکز ارائه خدمات مراجعه و خدمات خود را در کمترین زمان دریافت کنند.

وی بیان کرد: با افتتاح این دفاتر و اتصال به خدمات ثبت احوال، نقاط خدمت رسانی ثبت احوال به مردم افزایش می یابد و در تلاش هستیم با افزایش دفاتر پیشخوان در سایر شهرستان‌ها و بخش‌ها خدمات رسانی به مردم را آسان‌تر کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۲ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
برید جلوی شناسنامه گرفتن غیر مجاز افاغنه رو در شمال کشور بگیرید
آخرین اخبار