ثبت ۴۵ میلی‌متر باران در پربارش‌ترین ایستگاه سیستان و بلوچستان

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: ایستگاه بارانسنجی بخش ساربوک از توابع قصرقند در جنوب این استان بیشترین میزان بارش را در ۲۴ ساعت گذشته دریافت کرد.

محسن حیدری اظهار کرد: در شبانه روز گذشته از ۸۱ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی سیستان و بلوچستان گزارش باران مخابره شد که بخش ساربوک با ۴۵ میلی‌متر، قصرقند ۳۶، سیرکان ۳۴ و چاهان با ۳۳ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: تا اوایل وقت امروز در سطح سیستان و بلوچستان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی بارش باران، برخی نقاط رگبار شدید و رعد و برق، تند باد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: از امروز روی دریا و سواحل بارش پراکنده، وزش باد شدید و گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود همچنین تا اواخر هفته آینده دریا مواج است.

وی توصیه کرد: از فعالیت های کوهنوردی و چرای دام در ارتفاعات اجتناب شود و افراد از اسکان در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۶:۱۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
شیر خشک گیر نمیاد داروخونه ها میگن برامون صرفرنمیکنه شیر خشک بیاریم دولت پولمون رو نمیده
الان یک هفته هست گیر نمیاد مجبور شدیم شیر دیگه ای به بچه بدیم الان این وضعیت شهر زاهدان هست کی پاسخو هست این بچه های معصوم چه گناهی دارن
تازه شیرهای دیگه و شماره های پایین رو بعضی داروخونه با قیمت ۲۵۰ هزار تومن میدن میگن با بارکد نمیدیم...
آخرین اخبار