استاندار سمنان:

سمنان در انتخابات هم مانند آمار‌های ملی باید سرآمد شود

هاشمی گفت: انتخابات امسال صحنه لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق مشارکت قوی و برگزاری جشن مشارکت قوی خواهد بود.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا، وجود امام (ره) و پشتیبانی مردم، در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان این نظام و انقلاب اسلامی، آمریکا و متحدان آن خوار و ذلیل شده اند، افزود: انقلاب اسلامی امروز به اقصی نقاط جهان صادر شده و فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس بر نیرو‌های مقاومت در منطقه تاثیرگذار است.

وی یادآور شد: ایران اسلامی به برکت انقلاب، امروز در بسیاری از حوزه‌ها از جمله پزشکی، نظامی، علمی، هوا و فضا جزو کشور‌های برتر جهان محسوب می‌شود.

استاندار سمنان تاکید کرد: با اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم طی ۲ سال گذشته سمنان به رتبه‌های برتر و شاخص کشوری در بسیاری از حوزه‌ها از جمله اقتصادی، عمرانی، سیاسی، فرهنگی، رشد تولید، کاهش تورم، نهضت ملی مسکن، کاهش نرخ بیکاری، احیا واحد‌های راکد و افزایش فرصت‌های شغلی دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: مردم استان سمنان، ولایتمدار، انقلابی و همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بودند و در انتخابات ۱۱ اسفند نیز برای لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب و تحقق مشارکت قوی، مردم استان سمنان در پای صندوق‌های رای حضور می‌یابند و پیشرو و سرآمد کشور خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار