راه‌اندازی بازارچه‌های مشاغل خانوادگی برای ارتقای اقتصاد خانواده‌ها در قم

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: اهتمامی که در بحث مشاغل خانگی وجود دارد این است که اقتصاد خانواده‌ها ارتقاء پیدا کرده و شهرداری قم و سازمان میادین با ایجاد بازارچه‌های مشاغل خانوادگی ثابت و توزیع اقلام مورد نیاز مردم، این بازارچه‌ها را راه اندازی کرده است.

 نرجس نیازمند در نشست صمیمی با مردم محله شیخ‌آباد قم در مسجد امام رضا (ع)عنوان کرد: تشکیل کمیسیون زنان و خانواده یکی از اتفاقات خوب شورای ششم بود که در چند محور آموزش، آسیب‌های اجتماعی، ورزش و نشاط اجتماعی و مشاغل فعالیت دارد.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم در رابطه با مشاغل عنوان کرد: اهتمامی که در بحث مشاغل خانگی وجود دارد این است که اقتصاد خانواده‌ها ارتقاء پیدا کرده و شهرداری قم و سازمان میادین با ایجاد بازارچه‌های مشاغل خانوادگی ثابت و توزیع اقلام مورد نیاز مردم، این بازارچه‌ها را راه اندازی کرده است.

نیازمند کنترل بازار و قیمت را از محاسن این بازارچه‌ها خواند و گفت‌: این مسئله به نفع مردم خواهد بود؛ یکی دیگر از اقدامات شهرداری منطقه دو، را راه‌اندازی بوستان بانوان با اعتبار ۲۲ میلیارد است که هزینه تملک و احداث آن رقم خورده است.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم در خصوص آب شیرین منطقه بیان کرد: همکاری فیمابین سازمان آب و فاضلاب استان و شهرداری در جهت ایجاد ایستگاه‌های آب شیرین انجام شده تا مردم در این عرصه مشکلی نداشته باشند.

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم نیز در این نشست در سخنانی بیان کرد: در سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم یک طرحی از سال ۱۳۹۶ آغاز شد که ایستگاه نشاط نام دارد و مسجد امام رضا (ع) از پیشتازان این طرح در زمینه تجهیز مساجد به وسایل ورزشی است.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم عنوان کرد: از جمله اقدامات صورت گرفته در منطقه ۲، فعالیت سرای محله فدک است که در حال خدمت‌رسانی است و پیوست آن زمین ورزشی و اتفاق مبارک بوستان گل‌ها است که تدفین پیکر مطهر شهید والا‌مقام دفاع مقدس در آن صورت گرفته است.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم بیان کرد: محله مسجد محور، خدمات ایاب و ذهاب و خدمات ورزشی و فرهنگی در قالب مسابقات مختلفی مثل المپیاد فرزندان انقلاب نیز در این منطقه در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار