افتتاحیه رسمی کانال‌های انتخاباتی صداوسیمای خراسان شمالی

آیین افتتاحیه رسمی کانال‌های انتخاباتی موقتی صداوسیمای خراسان شمالی در سالن جلسات شبکه استانی آغاز شد.

آیین افتتاحیه رسمی کانال‌های انتخاباتی موقتی صداوسیمای خراسان شمالی در سالن جلسات شبکه استانی آغاز شد.

گفتنی است سه شبکه تلویزیونی موقت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مجلس در خراسان شمالی راه اندازی شده و هم استانی‌ها با جستجوی دوباره گیرنده‌های دیجیتال خود، سه کانال انتخابات ۸۳، ۸۴ و ۸۵ را مشاهده می‌کنند که همزمان با آغاز فرصت تبلیغات انتخاباتی (هفته پایانی باقی‌مانده تا روز رای گیری)، پخش تبلیغات نامزد‌ها را آغاز می‌کند.

تا زمان قانونی تبیلغات نامزدها، این سه شبکه اقدام به پخش ویژه برنامه‌های مختلف خواهد کرد.

حداکثر زمان هر برنامه تلویزیونی برای هر نامزد هم ۲۰ دقیقه است که این برنامه‌ها با توجه به تعداد داوطلبان، قابل تکرار و توالی است و هر نامزد حدود ۲۰۰ تا ۴۲۰ دقیقه زمان برای پخش برنامه‌هایش در این شبکه‌ها (در طول یک هفته) دارد.

مدیرکل صداوسیمای شبکه اترک هم در آیین افتتاح رسمی شبکه‌های تلویزیونی انتخاباتی استان گفت: اینکه در کمتر از شش ماه، ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغاتی انتخاباتی در کشور ایجاد شود، اتفاقی نادر و بی مانند است.
واعظی افزود: این اقدام، صرف فعل ما می‌توانیم و در لبیک به پیام رهبر فرزانه انقلاب در شورآفرین انتخاباتی بود و در چارچوب راهبرد کلان رسانه ملی (هویت محوری و عدالت محوری) است.
مدیرکل صداوسیمای استان گفت: ایجاد این کانال‌ها را به رهبری، مردم فهیم استان، خانواده شهدا و همه عزیزانی تقدیم می‌کنیم که برای تحقق انتخاباتی پرشور، برنامه ریزی و اقدام کنند.

برچسب ها: صداوسیما ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.