حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید ثروت مبنای کار اقتصادی است

استاندار اردبیل گفت: مبنا و اساس کار اقتصادی، حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید ثروت است.

سیدحامد عاملی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان، گفت: مبنا و اساس کار اقتصادی، حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید ثروت بوده و باید حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و اشتغال و تولید در استان اردبیل برای جلوگیری از عقب‌ماندگی در حوزه اقتصاد مورد توجه باشد.

استاندار اردبیل افزود: موانع تولید و صنعت در استان اردبیل شناسایی شده و برای رفع آن اقدامات مهمی از طریق ارائه تسهیلات بانکی و رفع قوانین مخل کسب‌وکار از سوی دستگاه‌های اجرایی در دست انجام است.

به گفته او، رفع موانع تولید و کسب‌وکار در نشست‌های کمیته قضایی و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی به خوبی بررسی می‌شود اما لازم است در اجرای آن تسریع شده و رضایت‌مندی سرمایه‌گذاران بیش‌تر مورد توجه قرار گیرد.

عاملی افزود: امروز وظیفه تاریخی ما ترسیم نقشه راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، ایجاد رقابت در حوزه اقتصاد و تولید، پیشرفت اقتصادی، رونق اشتغال و تولید ثروت است و همه موظف هستند با برطرف کردن مشکلات اقتصادی، فضای سالمی را در حوزه اقتصاد استان مهیا کنند.

او با بیان اینکه ایجاد زمینه و فضای علم‌آموزی گامی برای تولید ثروت پایدار در جامعه است، گفت: اگر در جامعه‌ای علم توسعه پیدا کند، قاعده‌مندی و تولید ثروت مطابق با هزینه‌کردها نیز مشاهده می‌شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با استفاده از راهکارهای قانونی، تا حد امکان از بروز مشکلات و تعطیلی واحدهای تولیدی در استان اردبیل جلوگیری خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار