شهرستان شدن بخش پاتاوه در دستور کار دولت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع شهرستان شدن بخش پاتاوه به هیات دولت ارسال شد و منتظر تصمیم دولت در این زمینه هستیم.

علی احمد زاده در سفر یک روزه به بخش پاتاوه با حضور در گلزار شهدای این بخش به مقام شامخ شهدا با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد. 
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پپاژ آب کشاورزی روستاهای بن زرد و سمرون گفت: میزان پیشرفت طرح سمرون را 95 و روستای بن زرد را 45 درصد اعلام کرد. 
 
وی در دیدار با مردم بخش پاتاوه با اشاره به طرح چهار خطه کردن جاده یاسوج به اصفهان و هزینه کرد حدود ۴۷۵ میلیارد تومان برای این طرح عنوان کرد: بالغ بر 40 میلیارد تومان هم برای روکش آسفالت و دیوارهای جداکننده در این جاده ارتباطی تا کنون هزینه شد.
 
استاندار به موضوع شهرستان شدن این بخش نیز اشاره و تاکید کرد: طرح ارتقاء این بخش به شهرستان در هیئت دولت مطرح شد و منتظر تصمیم دولت در این مورد هستیم. 
 
علی احمد زاده به موضوع بیمارستان بخش پاتاوه هم اشاره کرد و گفت: برای این مهم منتظر تامین اعتبار هستیم و امیدواریم با تامین اعتبار هر چه زودتر شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح باشیم. 
 
وی گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان طرح در شهرستان دنا در دهه فجر امسال افتتاح وکلنگ زنی می شود که ۹۵ درصد از این طرح ها افتتاحیه است.
 
استاندار به عبور و مرور خودروهای شوتی در این جاده  اشاره کرد و افزود: ساختمان ایست بازرسی در روستای بنستان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در حال ساخت است و به زودی این مشکل نیز برطرف می شود. 
 
سرپرست فرمانداری دنا هم گفت: در این سفر با حضور مدیرا ن استانی در مصلای بزرگ امام هادی(ع) میز خدمت برپا شد و مردم مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشتند و عمده مشکلات مردم در زمینه های راه ، آب کشاورزی، برق رسانی و آب آشامیدنی بود.
 
امام جمعه پاتاوه هم از سفر استاندار ومدیران استانی به شهر پاتاوه و برپایی میز خدمت جهادی در مصلای این بخش تشکر کرد و گفت: چنین برنامه‌هایی برای رفع مشکلات مردم مناسب و راهگشا است و حضور جمع زیادی از مردم در چنین رویدادی نشان دهنده میزان بار مشکلاتی است که باید با تدبیر و درایت مسوولان برطرف شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.