افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۳ طرح در دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۳ طرح در دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

عسکری در برنامه گفتگوی خبری صف اول در شبکه دنا با بیان اینکه امسال ۴۸ طرح در بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و گردشگری با سرمایه گذاری هزار و ۷۶ میلیارد تومان افتتاح می‌شود افزود: با افتتاح این طرح‌ها برای ۶۶۷ نفر شغل ایجاد می‌شود.  
 
وی با بیان اینکه ۵۵ طرح نیز طی این ایام در استان کلنگ زنی می‌شود گفت: میزان سرمایه گذاری این میزان طرح ۵ هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان است.  
 
معاون اقتصادی استاندار با اشاره به به اینکه احیاء و ایجاد واحد‌های تولیدی از مهمترین برنامه‌های اقتصادی دولت است عنوان کرد: از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ تا کنون ۵۸ واحد تولیدی راکد در کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید بازگشت.  
 
وی گفت: احیاء ۱۲ واحد مرغداری، ماشین سازی گچساران، شهدناب و کارخانه قند یاسوج از مهمترین طرح هایی است که به چرخه تولید وارد شد.   
 
عسکری با اشاره به کارخانه آرد، گلوکز و نشاسته یاسوج هم گفت: این کارخانه دارای ۵ خط تولید است و در سفر رئیس جمهور به استان به راه اندازی این کارخانه تاکید شد و در آخرین پیگیری‌ها این کارخانه به ستاد فرمان اجرایی امام واگذار شد.  
 
معاون اقتصادی استان در پایان هم گفت: گروه‌های بازرسی تعزیرات و صنعت و معدن و تجارت آمادگی دارند تا در ایام پیش رو نظارت کامل بر بازار داشته باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.