تجاوز آمریکا به ۸۵ موضع در سوریه و عراق

جنگنده‌های آمریکایی بامداد امروز شنبه ۸۵ موضع را در عراق و سوریه هدف حمله قرار داده و مدعی شدند به هدف قرار گرفته شدن پایگاهشان در مرز اردن پاسخ داده‌اند.

منابع محلی سوری به شبکه الجزیره قطر گفته‌اند که نقاط مشترک ارتش سوریه به همراه نیرو‌های مورد حمایت ایران در شهرک عیاش در حومه غربی دیرالزور سوریه هدف حمله قرار گرفته است. منابع رسانه‌ای سوری اعلام کردند که تجاوزات آمریکا به دیرالزور همچنان ادامه دارد.

به نقل از شبکه العهد عراق، براساس گزارش دیده‌بان حقوق بشر سوریه، شهر‌های البوکمال و المیادین در شرق سوریه هدف حمله قرار گرفته است.

منابع محلی سوری نیز به الجزیره گفته‌اند که مناطق الحیدریه و الشبلی در المیادین در حومه استان دیرالزور نیز هدف حمله هوایی قرار گرفته است. جنوب شهر المیادین در شرق استان دیرالزور هدف حمله هواپیما‌های ناشناس قرار گرفت.

همزمان با انتشار این خبر‌ها رسانه‌های سوری از شنیده شدن صدای چندین انفجار در پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی العمر در حومه دیر الزور خبر دادند و  اعلام کردند که دستکم ۱۲ سایت در المیادین و البوکمال و اطراف گذرگاه القائم در شرق سوریه هدف قرار گرفته شده است.

شبکه ای. بی. سی نیوز به نقل از مقام آمریکایی گفت که حملات واشنگتن در سوریه در پاسخ به حمله علیه پایگاه آمریکا در اردن آغاز شده است.

آغاز حملات آمریکا به سوریه همزمان با تعطیلی بازار‌های مالی و نفتی دنیا

شبکه‌های تلویزیونی فاکس نیوز، ای بی سی نیوز و سی ان ان آمریکا از آغاز حملات ارتش این کشور به مواضع نیرو‌های مقاومت در شرق سوریه در واکنش به حمله به نیرو‌های آمریکایی در اردن و کشته شدن سه سرباز آمریکایی همزمان با تعطیل شدن بازار‌های مالی و نفتی دنیا از جمله در ایالات متحده آمریکا خبر دادند.

ارتش آمریکا حملات هوایی به عراق و سوریه را تایید کرد

فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه موسوم به سنتکام عصر جمعه به وقت محلی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: ساعت ۱۶ (EST) دوم فوریه، نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده (CENTCOM) حملات هوایی را در عراق و سوریه علیه نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و گروه‌های شبه نظامی وابسته به آن انجام دادند.

سنتکام مدعی شد: نیروهای ارتش ایالات متحده بیش از ۸۵ هدف را با هواپیماهای متعدد از جمله بمب‌افکن‌های دوربرد که از ایالات متحده پرواز کردند، هدف قرار دادند.

لحظاتی از پرتاب موشک به سوی القائم در سوریه

بایدن: نیرو‌های آمریکایی به دستور من به اهدافی در سوریه و عراق حمله کردند

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با انتشار بیانیه‌ای درباره حملات کشورش به مواضعی در سوریه و عراق به تلافی حمله به پایگاه آمریکا در اردن و کشته شدن سه سرباز آمریکایی و زخمی شدن ده‌ها نفر اعلام کرد: پاسخ ما از امروز آغاز می‌شود و در طول مدت زمانی ادامه خواهد یافت.  

رئیس جمهور آمریکا در توجیه این حملات مدعی شد: آمریکا به دنبال جنگ در خاورمیانه یا هیچ جای دیگر جهان نیست. امروز به دستور من، نیرو‌های نظامی آمریکا به اهدافی در تأسیسات عراق و سوریه که سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان ایران برای حمله به نیرو‌های آمریکایی از آن استفاده می‌کردند، حمله کردند.

مقاومت عراق: یک پایگاه الحشد الشعبی هدف حمله جنایتکارانه آمریکا قرار گرفت

یک مقام مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه به شبکه الجزیره گفت: مقر فرماندهی عملیات الانبار الحشد الشعبی در عکاشات از سوی آمریکا هدف قرار گرفته شده است. همچنین نقاطی که از آن به سوی پایگاه نظامیان آمریکایی با موشک و پهپاد مقاومت شلیک می‌شد، در حملات هوایی ایالات متحده بمباران شده است.

نقاط مورد حمله آمریکا

واکنش رسمی بغداد به حمله آمریکا: این حملات نقض حاکمیت عراق است

یحیی رسول، سخنگوی نیرو‌های مسلح عراق بامداد شنبه با تأیید حمله آمریکا به غرب کشورش گفت: این حملات نقض حاکمیت و تضعیف تلاش دولت بغداد برای برقراری ثبات در کشور است.این حملات تهدیدی جدی برای عراق است و منطقه را به سوی عواقب ناگواری سوق می‌دهد.

به نقل از شبکه الجزیره قطر، وی گفت: شهر‌های القائم و مناطق مرزی عراق و سوریه هدف حمله هوایی و بمباران جنگنده‌های آمریکایی قرار گرفته است. این حمله در زمانی انجام می‌شود که عراق تلاش دارد که ثبات منطقه را تأمین کند. تأثیر این حملات بر امنیت و ثبات عراق و منطقه بسیار وخیم خواهد بود.

وزیر دفاع آمریکا: به هفت پایگاه در عراق و سوریه حمله کردیم

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که نظامیان آمریکایی به دستور جو بایدن رئیس جمهور این کشور به هفت پایگاه و تاسیسات شامل ۸۵ موضع در عراق و سوریه حمله کردند.

 وی مدعی شد: سپاه پاسداران و گروه‌های وابسته به آن برای حمله به نیرو‌های آمریکایی از این پایگاه‌ها استفاده می‌کنند. این آغاز پاسخ ماست. رئیس جمهور دستور داده است اقدامات بیشتری برای پاسخگویی سپاه پاسداران و شبه نظامیان وابسته به آن، برای حملاتشان به نیرو‌های آمریکایی و ائتلاف انجام شود.

رئیس پنتاگون گفت:  پاسخ آمریکا به حمله پهپادی به پایگاهش در اردن، در زمان و مکان انتخابی واشنگتن خواهد بود و ادعا کرد: ما به دنبال درگیری در خاورمیانه یا هر جای دیگر نیستیم، اما رئیس جمهور و من حملات به نیرو‌های آمریکایی را تحمل نخواهیم کرد. ما تمام اقدامات لازم را برای دفاع از ایالات متحده آمریکا، نیرو‌های خود و منافع خود انجام خواهیم داد.

کاخ سفید: دنبال درگیری با ایران نیستیم

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید بعد از حملات آمریکا به نقاطی در داخل عراق و سوریه گفت: واشنگتن به دنبال درگیری با ایران نیست. ایالات متحده دنبال درگیری با ایران را در سطح گسترده‌تر در خاورمیانه نیست. اما همان‌طور که رئیس‌جمهور تصریح کرد برای دفاع از مردم و پاسخگو کردن عاملان صدمه به آمریکایی‌ها در زمان و مکان مورد انتخاب خودمان، تردید نخواهیم کرد.


لحظه حمله آمریکا به شهر القائم در مرز سوریه

رسانه‌های سوری: مناطق مورد حمله آمریکا، تخلیه شده بود

رسانه‌های رسمی سوریه بامداد شنبه گزارش دادند اکثر اهدافی که آمریکا به آن‌ها حمله کرده است، پیش از تهاجم به طور کامل تخلیه شده بود.

خبرنگار المیادین نیز از حمله دوباره آمریکا به کوی «هرابش» در ورودی شرق دیرالزور خبر داد. براساس این گزارش همچنین اطراف منطقه الفرن الآلی در شهر دیرالزور نیز هدف حمله هوایی قرار گرفت.

منابع محلی به المیادین گفته‌اند که این حملات شامل نقاطی در شهرک الهری و گذرگاه السکک و الهجانه در البوکمال در نزدیکی مرز عراق بوده است. کوی الحمدانیه و سوله گندم و اطراف مزار عین علی در المیادین نیز هدف قرار گرفته شده است.

سرانجام بعد از چند روز زمینه سازی برای انتقام حمله مرگبار به پایگاه نیرو‌های آمریکا در اردن، منابع خبری از آغاز عملیات نظامی تجاوزکارانه آمریکا در عراق و سوریه علیه نیرو‌های مقاومت خبر دادند.جمعه شب آمریکا مناطقی در شرق سوریه و غرب عراق را هدف حملات هوایی قرار داد. در جریان حمله آمریکا به منطقه القائم وعکاشات در غرب عراق سه تن شهید و ۱۱ تن دیگر زخمی شدند. همچنین حمله آمریکا به شرق سوریه و شهر‌های المیادین و البوکمال نیز ۱۰ شهید و ۱۸ زخمی برجای گذاشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
سازمان ملل خیانتکار از سال 2015 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار و مزدورانشان در جنگ یمن بوده است.
شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2015 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار و مزدورانشان در جنگ یمن بوده است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 2015 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار و مزدورانشان در جنگ یمن بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
اشغالگران آمریکایی فقط زبان سلاح می‌فهمند که اشغالگران آمریکایی تنها زبان سلاح می‌فهمند.
۰۸:۱۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
اشغالگران آمریکایی فقط زبان سلاح می‌فهمند که اشغالگران آمریکایی تنها زبان سلاح می‌فهمند.
اشغالگران انگلیسی فقط زبان سلاح می‌فهمند که اشغالگران انگلیسی تنها زبان سلاح می‌فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
نیرو‌های ارتش آمریکا جنایتکار و هم انگلیس جنایتکار 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در خیلج عدن و دریای سرخ هستند.
Iran (Islamic Republic of)
تجاوز آمریکا به ۸۵ موضع در سوریه و عراق، اجرای قانون جنگل بود
۰۲:۰۵ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
تجاوز آمریکا به ۸۵ موضع در سوریه و عراق، اجرای قانون جنگل بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا مصاحبه کرده وگفته؛«‌۴ سال است دهان من را بستند، اما الان برای همیشه می‌گویم، هیچ حمله‌ای به برج‌‌های دوقلو صورت نگرفت و هیچ مدرکی دال بر دخالت کشورهای دیگر وجود ندارد.اما در نهایت ما به جنگی در خاورمیانه کشیده شدیم و میلیون‌ها نفر را کشتیم.»سازمان‌های حقوق بشر الان کجا هستند که بابت این همه کشتار و جنایت آمریکا در افغانستان به بهانه حمله به برج دوقلو احقاق حق بکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا سیاست‌های داخلی و خارجی دولت جو بایدن را محکوم کرده و با بی‌کفایت خواندن مسئولان آمریکایی گفته کشور ما به سمت جهنم می‌رود و راهش را گم کرده است. مشکل آمریکایی‌ها این است که دیر و با پرداخت هزینه زیاد متوجه اشتباهات خود می‌شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
بعد از گذشت ۱۵ هفته از تجاوز زمینی رژیم کودک‌کش اسرائیل به غزه وضعیت به وجود آمده به‌گونه‌ای به ضرر صهیونیست‌ها پیچیده شده که لاپید رهبر جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با مشاهده صحنه میدان گفته است اسرائیل هرگز این ‌قدر غمگین نبوده و در ادامه اظهار داشته است عدم اجرای تغییرات سیاسی بموقع در اسرائیل موجب شد تا اکنون در این فاجعه‌ای که شاهد آن هستیم، گرفتار شویم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
مجموع سیاست‌های ایالات متحده در منطقه در طول سال‌های گذشته باعث شده کشورها به این نتیجه برسند که دیگر آمریکا متحد خوبی نیست و نمی‌توانند روی این کشور حساب باز کنند. در حال حاضر آمریکایی‌ها چاره‌ای جز خروج از منطقه را ندارند. اخراج آمریکایی‌ها از منطقه نیز بزرگ‌ترین انتقام ترور [سردار] قاسم سلیمانی است که در آینده‌ای نزدیک همگان شاهدش خواهیم بود.ان‌شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
خارج از شعار عرض می‌کنم آمریکا در شرایطی نیست که با ایران وارد جنگ بشود. رپرتاژ رسانه‌های غربی فقط می‌تواند نوعی عملیات روانی باشد. آمریکایی‌ها خوب می‌دانند ایران بیش از نیم میلیون فروند موشک دارد که در همان ساعت اول فقط با ۱۰ درصد آن می‌تواند تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه را به آتش بکشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
دلیل این که حمله پهپادی غافلگیر‌کننده اخیر نیروهای مقاومت به پایگاه آمریکایی در اردن موجب بهت و حیرت خبرنگار بی‌بی‌سی شده این است که این پایگاه کاملا حفاظت شده و سرّی محسوب می‌شود و برای اولین بار است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
حضور نیروهای نظامی آمریکا درعراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.
نیروهای آمریکایی حق حضور در سوریه و عراق و یمن را ندارند.

حضور نیروهای نظامی انگلیس درعراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.
نیروهای انگلیسی حق حضور در سوریه و عراق و یمن را ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار مسئول گسترش جنگ در منطقه است.
انگلیس جنایتکار مسئول گسترش جنگ در منطقه است.
اسرائیل جنایتکار مسئول گسترش جنگ در منطقه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
آمریکا داره قواعد بازی رو به هم میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
اگر تجاوز با مجوز و اجازه تجاوز شده باشد اشکالی ندارد مانند تجاوز پاکستان به ایران که موجب مودت و تنگاتنگی روابط فی مابین ایران و پاکستان و حتی سفر وزیر امور خارجه شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
آمریکا به خاطر اسراییل خودشو به آب و آتیش میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
سگ هار آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
حملات آمریکا به سوریه و عراق، برای حمایت از اسرائیل و داعش است
۲۳:۱۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
حملات آمریکا به سوریه و عراق، برای حمایت از اسرائیل و داعش است
Iran (Islamic Republic of)
عقب‌نشینی در کار نیست؛ آمریکا منتظر پاسخ ما باشد
۲۰:۱۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
عقب‌نشینی در کار نیست؛ آمریکا منتظر پاسخ ما باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
حملات آمریکا را که نقض آشکار قوانین بین‌المللی است
که حملات هوایی آمریکا به طور خاص برای شعله‌ور کردن درگیری در منطقه طراحی شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار حملات آمریکا جنایتکار به سوریه و عراق را بررسی نمی کند و از سال 2011 تاکنون هم برای همه مردم سوریه، عراق، منطقه و جهان ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
روسیه خواستار بررسی فوری حملات آمریکا به سوریه و عراق در شورای امنیت شد/ واین در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2003 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا جنایتکار در عراق بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
روسیه خواستار بررسی فوری حملات آمریکا به سوریه و عراق در شورای امنیت شد/ واین در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
ابومهدی محمداوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
اول که کاخ سفید کی حرف راست زده که دومیش باشه او از ترس این حرف را میزند مسئولین محافظه کار عراقی میبایست حرکتی‌کنند و درسی به آمریکائیها بدهند که دیگر جرات نکند در خانه ای که ساکن است به آن تعرض کند اگر به مردم وا بگذارند مردم آمریکائیها را تکه تکه میکنند و از عراق که هیچ از منطقه بیرون میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
قیس خزعلی کجاست
Iran (Islamic Republic of)
حملات آمریکا به سوریه و عراق ناقض منشور ملل متحد است
۱۶:۴۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
حملات آمریکا به سوریه و عراق ناقض منشور ملل متحد است
Iran (Islamic Republic of)
مسکو حملات آمریکا به سوریه و عراق را محکوم کرد
۱۶:۴۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
مسکو حملات آمریکا به سوریه و عراق را محکوم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
این پدر سوخته تمام این جنگ خاورمیانه توی سر روسیه هست
Iran (Islamic Republic of)
ایران حملات نظامی آمریکا به مناطقی در عراق و سوریه را شدیدا محکوم کرد
۱۶:۴۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
ایران حملات نظامی آمریکا به مناطقی در عراق و سوریه را شدیدا محکوم کرد
Iran (Islamic Republic of)
حملات آمریکا بی‌پاسخ نمی‌ماند
۱۶:۳۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
حملات آمریکا بی‌پاسخ نمی‌ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
ما باید ابتدا قبل از هر جنگی با آمریکا توفله های داخلی اش را از بین ببریم ، همین کسانی که به تجاوز آمریکا لایک مثبت داده اند ، مزدوران آمریکا در ایران هستند والا نابودی خود آمریکا که کاری نداره ، آمریکا ببر کاغذی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
ببینیم عراق سفیر خود را از واشنگتن فرا می خواند ؟ ابو موسی اشعری ( مقتدی صدر) محکوم می کند ؟
Iran (Islamic Republic of)
اقدام تروریستی آمریکا به منظور تقویت تروریست‌های تکفیری صورت پذیرفت
۱۶:۳۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
اقدام تروریستی آمریکا به منظور تقویت تروریست‌های تکفیری صورت پذیرفت
Iran (Islamic Republic of)
حضور نیروهای تروریست آمریکایی در عراق از سال 2003 تاکنون غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
۱۶:۱۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
حضور نیروهای تروریست آمریکایی در عراق از سال 2003 تاکنون غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
این تازه اولشه ، حملات جدید به زودی انجام خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
مسترپلنوببین،گول نخور
۱۶:۱۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
ساده اینا با هم توافق کردن،داره بیابون و پایگاه خالی میزنه،آبروش نره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر آمریکا خدا نابودش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
حکومت عراق چرا برای حمله آمریکا بیانیه صادر نمیکند و نقص حاکمیت کشور عراق را محکوم نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
تو هنوز نفهمیدی که تو عراق دولتی وجود نداره و هر چی هست دست نشانده ی امریکاست؟!
دولت عراق سال 2001 میلادی سقوط کرد رفت پی کارش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
پایگاه های امریکا در منطقه را با موشک بزنید و ترسی هم نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
1 به 85 خوبه سری بعد 10 تا بزنید تا 850 تا بخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
روسیه برای حفظ منافع خودش به اوکراین تجاوز کرد.حماس و متقابلا اسراییل برای حفظ منافع خود باهم درگیرهستند. کشور ما هم چند هفته قبل بدون اطلاع و هماهنگی به پاکستان و عراق حمله کرد بنابراین امریکا هم برای حفظ منافع خودش این حق ررا به خودش می دهد که به اهدافی در عراق و روسیه و یمن حمله کند. البته دولت کمونیستی چین هم بخاطر منافعش در حال اماده شدن برای تجاوز و تصرف تایوان هست. متاسفانه حاکمان تشنه قدرتند و بازنده مردمی اند که جان و مال خود را بخاطر سیاستهای کثیف از دست می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
جواب های کوبنده میدن دهن سرویسا با اینا در بیوفتیم دو روزه کله پاییم.دیگه انتقام سخت نگیرید ازشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
یکی زدند 85 تا خوردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
امریکا جنایتکار هر روز در حال تجاوز به کشورهای دیگه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
اینجوری جواب میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
غلط کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
تجاوز نگویید بگویید انتقام !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
آمریکا در عراق و سوریه چکار داره که غیر قانونی حضور دارد.
Iran (Islamic Republic of)
اهورا
۱۲:۲۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
به امید نابودی هر چه زودتر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
تجاوز؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
بله تجاوز به حریم ی کشور مستقل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
به امید نابودی هر چه بیشتر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
حال جواب بدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
ملت و دولت عراق باید هر چه زودتر این تفاله های جنایتکار را از عراق بیرون بریزد و پایگاههای فتنه را جمع کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
ای کاش جنگ تمام میشد
Denmark
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
پاسخ ایران از تیتر اول نبودن این خبر کاملا واضح است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۲۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
بایدن آلزایمر دارد انگار فراموش کرده که با دم شیر نباید بازی کرد تمام پایگاهای تجاوز کاران امریکایی در خاور میانه منتظر دریافت پاسخ باشند همنطور که عین الاسد پاسخ دریافت کرد. یکی به این یانکی یاد آوری بکند
Iran (Islamic Republic of)
کامبیز
۰۹:۱۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
جنگ جنگ تا پیروزی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر آمریکا - مرگ بر اسرائیل
Bahamas
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
آمریکا میزنه تجاوزه،؟
Netherlands
Bm20
۱۰:۱۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام
بله تجاوز هست ...اصلا آمریکا در این کشورها چه غلطی می‌کنه. سالهاست که دارد نفت عراق و سوریه را به بهانه تحریم میفروشه و پول هم نمیده ،
دزدی بین‌المللی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
واقعا نمی فهمی یا خودت رو زدی به نفهمی. طرف اشغال گره. به زور وارد کشوری شده و بدون مجوز در پایگاه خودش داره علیه کشورهای عراق و سوریه اقدام میکنه. مجلس عراق قانون وضع کرد که آمریکایی ها باید خاک عراق رو ترک کنند. حضور آمریکا در سوریه هم که کاملاً تجاوز آشکاره برای غارت نفت سوریه و حمایت از تروریست های تکفیری. اگه تمام آمریکایی ها هم در این منطقه کشته بشن حق دارند چون متجاوز هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
آمریکا چه غلطی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
بره جزیره خوکها رو بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
به این میگند انتقام سخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
بله پایگاه های خالی قبلش اطلاع داده کجا میزنه احتمالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
امریکا هر روز در حال تجاوز به کشورهای دیگه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
امریکا همیشه حمله میکنه آخرشم میگه قصد درگیری نداریم
همیشه تحریم میکنه اخرشم میگه درهای دیپلماسی به روی ایران بازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
پایگاه امریکا رو خواهیم زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
چه کیفی میکنن غرب زده ها . ای خاک ...... هر چی غرب زدس !
Iran (Islamic Republic of)
سرباز گمنام
۰۹:۰۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
این جنگ را شما شروع میکنید اما پایانش را ماتقسیم میکنیم. اندکی صبر سحر نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
تقسیم چیه اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
پایان جنگ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
در شطرنج بین ایران و محور مقاومت با آمریکا و اسرائیل طرف ایرانی و محور مقاومت دائما در حال کیش نمودن غربی هاست و یک لحظه هم آنها را راحت نخواهد گذاشت و اینکار را آنقدر ادامه می دهد تا غرب را در موقعیت مات شدن قرار دهد. محور مقاومت با امید و صبر و فرسایشی نمودن جنگ و حملات بی پایان دشمن را خسته و ناچار به عقب نشینی خواهد کرد. آمریکا و اسرائیل و انگلیس ناچار به خروج از تمام خاورمیانه هستند زیرا حملات فقط با خروج آنها پایان خواهد یافت و اقدامات غرب مانع ادامه حرکت به سمت قله و پیروزی نخواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
اونا دارن تو زمین بازی میکنن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۰۹:۰۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
ناوهای هواپیمابرش را بزنند
Germany
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
چشم فرمانده ، جالبه یک عده میان اینجا دم از جنگ میزنن اگر ترقه دم در خونه خودشون بخوره فرار میکنن تو اتاق در قفل میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
تا وقتی هواپیما خودمون هست چرا ناو اونا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
حیف موشک
Netherlands
بمانی
۰۷:۵۰ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
تا وقتی دشمنان داخلی مثل ۱۳،۱۱
داریم چه نیازی به امریکا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۵۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
ایران هم باید بزنه خوارو خفیفیشون کنه! تا از این کارها نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
فعلا با تورم و بیکاری و افزایش روزانه نرخ همه اقلام خوارو خفیف ما شدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
بارها خوار و خفیفش کرده که هی میگه ما قصد جنگ با ایران رو نداریم چون میدونه عاقبتش چیه و جواب حمله مستقیم آنی هست نه صبر کردن برای وقت مقتضی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
یا خدا دیگه چیزی ازمون نمیذاره بمونه که بخوایم انتقام بگیریم
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
لعنت بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
و مرگ بر روسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
چیزی ازشون نمیمونه اگه بخوایم انتقام بگیریم چیزی ازشون نمیمونه ! اما میگم موشکهای آمریکا به چشمت اومد اما موشکهای خودمون که بیش از 1500 کیلومتر رفتن و نقطه ای زدن به چشمت نیومد؟؟؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
حالا صبر کن اسرائیل کمی تنفس کنه اون موقع هر روز باید شاهد کشته شدن مردم کشورمون در سوریه و عراق باشیم چرا لبنان که جواب میده
United States of America
هوش مصنوعی
۰۸:۵۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
جهان سوم باید این حقیقت را قبول کند همینکه سرپناهی دارد با شکمی سیر برایش کافی است و نباید پایش را از گلیمش درازتر کند قدرت و منابع و داراییها و سرمایه و نخبه و مغزها و ... قدرت حساب می شود پس مالکی جزء قدرتمندان نخواهد داشت جهان سومی اگر همتی داشته باشد و متخصص شود و یا سرمایه هنگفتی داشته باشد برای غرب مفید است و می تواند زندگی لذت بخشی را تجربه کند و گرنه باید فقط شکر گذار سلامت و زندگی معمول خود باشد و در کار قدرتها فضولی نکند و گرفتار ایدئولوژِی های خطرناک نشود که جزء خسران فایده ای برایش نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
هیهات من الذله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
انسان حیوان نیست که فقط به خواب و خوراک زندگی معمولی فکر کنه انسان به عزت و استقامت زنده است

مرگ با عزت برتر از زندگی با ذلت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
از اول هم مشخص بود به دنبال جنگ هستن یعنی چه که سپاه رو زدن ولی به دنبال جنگ با ایران نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
نه عراق بزند سوریه بزند اگر امریکا زد تجاوز محسوب میشود دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
خدا لعنت کند این آمریکایی های بی وجدان را . الهی شب آن ها به روز تبدیل نشود. نمی دانم این وحشی ها از جان بندگان خدا چه می خواهند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
پاسدارها که شما از دیروز از پایگاه ها آوردین بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
این بار جهان اسلام نباید ساکت بماند و به هوای سازمان ملل و سایر نهاد های غربی حرکتی نکند
حال جهان اسلم حق دفاع دارد و باید پایگاه های غرب را که متجاوزانه به حضور خود ادامه می دهند تا آتش آشوب در منطقه باشند و به خواست خود منطقه را کنترول کنند و باعث کشتار و ویرانی و کنترول تنفس منطقه می باشند را پاسخی در خور دهند و البته اعلام کنند که ما هدف گسترش جنگ به هیچ کشوری نداریم فقط کشورهای خود را برای کشت بهاری شخم می زنیمو البته فلسطین هم کشوری در منطقه است که 75 سال است آماده شخم زدن می باشد و در این شخم زدن ممکن است موش های موزی هم کشته شوند .
جهان برای چند موشک نقطه زن ایران چه ها نکرد و باید دید همین جهان در برابر تجاوزات این سفاکان صدایی خواهد داشت؟
جهانیان ، جهان اسلام ، جبهه مقاومت ، در صورت سکوت این سرنوشت محتوم همه شما خواهد بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام . پدافند هوایی کجاست .؟ پدافند هوایی چرا کار نمی کند
این همه شعار میدند چرا چند تا از اینها در پایگاهای خودمون در در سوریه و.. نصب نمی کنیم . سردارها کجاهستند . چرا مثل و ضعف هوایی را بر طرف نمی کنند . غزه و لبنان یمن سوریه و عراق تنها نقطه ضعف پدافند۰ هوایی که جنگنده های و بمب افکن های لعنتی اسرائیل و آمریکا این طور جولان ندهند. پس چرا فکری نمی کنید . دست بجنبانید اگر چند تا جنگنده اسرائیل و آمریکا ساقط میشد خیلی و قت پیش از این آتش بس شده بود .
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۰۹:۱۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
پدافند اگه بزاره ایران همون لحظه های اول مورد هدف قرارش میدن بعد عراق اجازه نمیده ایران این کار بکنه حتی سوریه هم به صلاحش نیست اگه ارتش سوریه یا عراق درخواست داشته باشند فروخته میشه سامانه های دفاع هوای اما به شبه نظامی ها نه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
پدافند هوایی ها هزینش نمیصرفه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
جنگ خاورمیانه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. این خط و این نشان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
غرب آسیا
-
بل
۰۸:۲۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
آمریکا باید خاورمیانه را از این گروههای تروریستی پاکسازی کند
Iran (Islamic Republic of)
مسترپلنوببین،گول نخور
۱۶:۵۵ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
یعنی اسراییل نجس رو پاک‌کنه!؟نمتونه،چون اسراییل عین نجاست پاک نمیشه،باید نابودش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
حتما مکان مهمی بوده که آمریکا نفسش بند امده .
مجددا اون منطقه در اردن را بزنید .
چرا باید پایگاه سری در سرزمین مسلمانان در دست کافران آمریکایی باشد ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۲۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
اینم از بی عرضگی عرصه دیپلماسی و نظامی ایرانه
مستشاران و مردم ایران رو هدف قرار میدن
مقامات ما هم فقط اعلام میکنن انتقام خواهیم گرفت
بی عرضه تو هم بزن بترکونشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
حالا اگر اثبات کنینم وقت بزن در رو نیست مردیم و اگر پاسخ ندهیم دیگر کاری از دستمان بر نخواهد آمد و آنها جسور تر خواهند شد ولی اگر بلافاصله پاسخ کوبنده تر از بمباران آمریکا داده شود حساب کار دستشان خواهد آمد .وای به حالمان اگر از نقطه ضعف عمل کنیم که بلند شدنمان کاری سخت خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
سرود انقلاب
۰۸:۰۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
ای خصم خیره سر ای خصم فتنه گر
آتش به پا مکن از شعله بر حذر
این شعله بی درنگ خاکسترت کند
ای دشمن بشر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
از خدا میخوام یه زلزله بیاد وسط کاخ سفید زمین کاخ سفید رو قورت بده و اثری از آثارش نمونه . لانه شیطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
همانطور که در جنگ جهانی دوم خداوند طرف آنها بود الان هم خداوند طرف انها است چون خداوند طرف کسی که به مردم خودش ظلم کنه رو نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
تکلیف سردمداران امریکا نزد خدا مشخص هست
Iran (Islamic Republic of)
نظر کدو
۰۸:۰۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
حالا که دست تو خونه زنبور کردی منتظر عواقبش هم باش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
آمریکا به چه مجوزی از اون سر دنیا بلند شده اومده تو کشور سوریه و عراق علیرغم اینکه مردم و دولت این دو کشور با ورود نیروهای نظامی آمریکا در کشورشان بشدت مخالف هستند ؟؟؟
آیا این یک نوع تجاوز آشکار نیست ؟ آیا سازمان ملل ، شورای امنیت و یا سازمان حقوق بشر وظیفه شان در برابر جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی کودک کُش، سکوت کردن هست؟!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
آمریکا برای ۳ سرباز به ۸۵ نقطه حمله میکنه.اونوقت اونا سردارهای دلیر مارو ترور میکنند ما وعده انتقام سخت میدیم ولی خبری از انتقام نیست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
بیشرف آمریکایی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
غلط املایی بود منظورم پیشرفت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
واقعیت این است که جنگ با آمریکا هزینه ای گزافی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
حنگ با ایران هزینه گزافی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
باید گفت دور بزن در رو دیگر تمام شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
انشاالله مرگ امریکا نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر امریکا جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
اینو باید بگیرن کل پایگاه ها و کشتی هاش رو توی خاورمیانه بزنن تا دیگه از این غلطا نکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
همه با هم در ارتباط هستند فقط بیچاره تاوان میدن سیاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
ننگ برآمریکا ومرگ برپیرسگ بایدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
حرامی ها میگویند آنها بزنند حقوق بشرا را رعایت کردند ولی نردم مقاونت کنند و آنها را نخواهند و بازور اخراجشان کنند حمله تروریستی است این جو حاکم دنیاست که بایستی محکم از منطقه اخراج گردند چه با رفتار سیاسی و چه با رفتار نظامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
ظاهراً جنك شروع شده ولي امريكاي اشغال ميكه دنبال افزايش تنش نيستيم لعنت به امريكا و انكليس مكار و اسراييل و حاميان كثيف شون توي منطقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
سه تا سربازشون کشته شده اینطور تلافی کردن بعد ما طالبان ۹تا رو کشت چیکار کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
آقای بایدن آلزایمری، مطمئن باش در موقع مناسب توسط نیرو های مقاومت؛ دهنت آسفالت میشه آن موقع تردید نخواهند کرد
پیر هف هفو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
امریکایی ها برای 5 سرباز کشته شدشون خاورمیانه رو به آتیش کشیدند چرا ما برای ریخته شدن این همه خون مسلمون ساکتیم و هیچ کاری نمی کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
آمریکایی‌ها همه جا را می زنند بعد می گویند که ما خواستار گسترش تنش نیستیم. فکر می کنند با این کار می توانند جلوی پاسخ طرف مقابل را بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
افرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
با سلام
آمریکا و متحدانش مصداق این شعر هستند :روبه پرفریب و حیلت‌ساز رفت پای درخت و کرد آواز
گفت به به چقدر زیبایی چه سری چه دُمی عجب پایی؟ دنیا را سخره گرفتند و بازی خون و آتش ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
الان باید به اقتدار ایران افتخار کنی که یک رژیم سفاک و متجاوز که یک زمانی دولت مارو مثل آب خوردن عوض میکرد الان جرات نمیکنه کوچکترین غلطی علیه خاک پاک ایران انجام بده
امیدوارم زمانی بیاد که سوریه و عراق هم به اقتداری برسن که رژیم وحشی آمریکا نتونه علیه شون کاری کنه
۱۲
آخرین اخبار