کرمان فاتح مسابقات قهرمانی موتور کراس کشور

چهارمین راند مسابقات موتور کراس قهرمانی ایران در کرمان با قهرمانی میزبان به کار خود پایان داد.

محمدعلی بهرامی رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری استان کرمان گفت: چهارمین راند مسابقات موتور کراس قهرمانی ایران، جام شهدای گلزار کرمان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به میزبانی کرمان در محل پیست موتور سواری شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در بخش بانوان در ۳ کلاس و با حضور ۲۵ نفر و در بخش آقایان در ۷ کلاس و با حضور ۸۰ نفر از ۱۶ استان کشور انجام شد.

بهرامی تصریح کرد: در پایان این رقابت ها در بخش بانوان در کلاس ۶۵ سی سی نیایش قوتی از تهران رتبه اول، پارمیس شیخی پور از تیم آکام تهران دوم و زهرا پورحسینی از کرمان رتبه سوم را به دست آوردند.

وی بیان داشت: در کلاس ۸۵ سی سی هم النا معدنی پور از استان البرز، بهار عباسی از تیم آکام تهران و میترا رجبی از بوشهر اول تا سوم شدند.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری استان کرمان گفت: همچنین در کلاس ۲۵۰ سی سی هستی رضایی از تیم آکام تهران اول شد، پریسا حَسنی دوست از قزوین و مهدیس حیدر نژاد از مازندران در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

بهرامی افزود: در ادامه برگزاری مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور و در بخش آقایان نیز در کلاس ۶۵ سی سی آرین نادری نسب از کرمان بر سکوی نخست ایستاد و امیرعلی اسدی از کرمان و امیر سالار بهرامی از شهرداری شهریار دوم و سوم شدند.

وی تصریح کرد: در کلاس ۸۵ سی سی نیز محمد امین عوض پور از خوزستان مقام اول را از آن خود کرد، ابوالفضل اسدی از کرمان در جایگاه دوم قرار گرفت و رضا دیزجی از شهرداری شهریار مقام سوم را تصاحب کرد.

بهرامی بیان داشت: در کلاس ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان هم سعید قربان‌زاده از خراسان جنوبی اول، حمید مهین خاکی از شهرداری شهریار دوم و جواد بیدی از تیم آکام تهران سوم شدند.

 رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری استان کرمان گفت: در کلاس ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان نیز مجتبی کریم‌زاده از تیم آکام تهران، حامد شیخ احمدی از شهرداری شهریار و مجید نصیرلو از شهرداری شهریار اول تا سوم شدند.

بهرامی افزود: همچنین در کلاس ۲۵۰ سی سی جوانان، محمد حسین دانش پژوه از تیم آکام تهران، مهران حمزه‌خوانی از شهرداری شهریار و علی زاهدی از خراسان رضوی به مقام اول تا سوم دست یافتند.

وی تصریح کرد: در کلاس ۴۵۰ سی سی جوانان نیز پیمان علیزاده از شهرداری شهریار اول، محمد سینا داشگر از خراسان جنوبی دوم و صالح برخورداری از تیم آکام تهران سوم شدند.

بهرامی بیان داشت: در مجموع در این دوره از مسابقات، استان کرمان اول، تیم شهرداری شهریار دوم و تیم آکام تهران سوم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار