آماده باش یک هزار و ۷۰۰ نیروی خدمات شهری در کرمانشاه

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به بارش برف و باران و هشدار‌های هواشناسی گفت : یک هزار و ۷۰۰ نیرو و ۱۷۰ دستگاه ماشین آلات برای خدمت رسانی به مردم در آماده باش کامل هستند.

محمد موحدی‌مجد مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت : بارش برف و برودت هوا از روز‌های گذشته پیش بینی شده بود و ستاد مدیریت بحران و سازمان هواشناسی بارش برف را اعلام کرده بودند، به همین دلیل با تمام نیرو‌ها و ماشین آلات در آماده باش کامل برای خدمات رسانی به مردم استان هستیم.

وی با بیان اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران را در حوزه خدمات شهری و معاونت محیط زیست تشکیل و به همه سازمان‌ها و مناطق درگیر در خصوص برنامه ریزی برای روز‌های بارندگی اطلاع رسانی شد، ادامه داد: تمام ماشین‌آلات و نیرو‌های انسانی برای خدمات دهی شیفت بندی و تقسیم بندی شدند.

موحدی‌مجد گفت: گزینه‌های محتمل مانند شدت، زمان و میزان بارش، احتمال یخ زدگی معابر و احتمال وقوع بحران در معابر و بزرگراه‌ها بررسی شد و با توجه به موارد پیش بینی شده مشکل خاصی در شهر نداشتیم.

وی افزود: در سطح شهر تعداد یک هزار و ۷۰۰ نیرو خدمات و فضای سبز به صورت شیفت بندی شده سازماندهی شدند و با توجه به شدت بارش‌ها به خصوص در مناطق چهار، هشت، پنج و هفت مشکل خاصی وجود نداشت.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه به همین دلیل نیرو‌ها به صورت سه شیفت سازماندهی شدند، بیان کرد: حداقل در هر شیفت ۲۰۰ نیرو مشغول خدمات رسانی بود، ۱۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و گریدر به‌کارگیری شد.

موحدی‌مجد گفت: شرایط عادی هنوز اعلام نشده است و همچنان در شرایط اضطرار و آماده باش قرار داریم، زیرا بارش ادامه دارد و با توجه به برودت هوا ممکن است فردا بحث یخ زدگی معابر وجود داشته باشد.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم با ستاد مدیریت بحران انجام شده تا در صورت لزوم همکاری لازم را داشته باشیم و در این صورت مدارس در نهایت تاخیر کوتاهی داشته باشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.