پروژه بزرگ آبرسانی به کوه‌زر دامغان افتتاح می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از افتتاح پروژه بزرگ آبرسانی به دهستان کوه‌زر شهرستان دامغان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان اظهار کرد: بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی استان سمنان به‌عنوان خدمتی بزرگ به مردم روستا‌های محروم منطقه کوه‌زر واقع در جنوب دامغان با بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار و مجاهدت‌های بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی در حال اجراست و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: پروژه بزرگ آبرسانی به دهستان کوه‌زر در شهرستان دامغان شامل هفت روستا در شهرستان دامغان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه این طرح با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بسیج سازندگی سپاه و شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در حال اجراست، افزود: این پروژه بزرگ آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان از محل پروژه‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) طی روز‌های آینده در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

کاشفی تصریح کرد: تاکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه آبرسانی، بیش از ۹۰ درصد بوده و یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های آبرسانی در استان سمنان محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان اظهار کرد: در حال حاضر، برای تأمین آب شرب جمعیت دهستان کوه‌زر به هشت لیتر آب بر ثانیه نیاز داریم که با این پروژه بزرگ، ۱۵ لیتر بر ثانیه آب تأمین می‌شود و مشکل زیادی از مردم منطقه حل خواهد شد.

کاشفی تصریح کرد: طرح اصلاح شبکه آبرسانی به دهستان کوه‌زر شامل ۲۵ کیلومتر لوله‌گذاری، حفر چندین چاه، احداث چندین مخزن، چند ایستگاه پمپاژ و ... در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.