ضرورت توجه به گردشگری محیط زیست در فرخشهر

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه وجود قابلیت‌های زیست محیطی در فرخشهر، تقویت گردشگری محیط زیست در این شهرستان از جمله ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

غلامعلی حیدری اظهار داشت: انتظار می‌رود فرمانداری، اداره‌های کل محیط زیست و میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری با هدف استفاده هرچه بهتر از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری شهرستان فرخشهر برنامه‌ریزی مناسب و منسجمی داشته باشند.

وی افزود: تقویت گردشگری محیط زیست در شهرستان فرخشهر و حضور گردشگران، ایجاد فرصت‌های شغلی و فعال شدن صنعت گردشگری را در این استان به دنبال دارد.

حیدری اضافه کرد: با توجه به منطقه حفاظت شده و پارک ملی تنگ صیاد و سایر قابلیت‌های زیست محیطی فرخشهر، تقویت گردشگری محیط زیست در این شهرستان از جمله ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان داشت: سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری تفکیک ردیف اعتباری شهرستان فرخشهر در بودجه ۱۴۰۳ را در دستور کار قرار دهد.


بیشتر بخوانید


حیدری یادآور شد: با این اقدام از سوی برنامه و بودجه سهم شهرستان فرخشهر از محل اعتبارات سفر رییس جمهور و همچنین اعتبارات سالانه مشخص می‌شود.

وی همچنین راه‌اندازی بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی با هدف مهار تورم و همچنین سرعت بخشی در روند اجرای کشتارگاه صنعتی شهرستان فرخشهر را مورد تاکید قرار داد.

حیدری فعال شدن نهضت ملی مسکن، تامین آب شرب پایدار و اعتبار مناسب برای اجرای جاده ارتباطی فرخشهر، دستگرد به سمت دزک و سراهی خراجی، احداث مرکز درمانی، مصلی، نمازخانه بین راهی، کتابخانه و حوزه علمیه را از جمله اقدامات مهم انجام شده در شهرستان فرخشهر عنوان کرد.

وی همچنین بر ضرورت تعیین تکلیف مجموعه ورزشی دو هزار نفری فرخشهر، فرهنگ‌سرا، مرکز درمانی و ایجاد کارگروه تعیین تکلیف انبار‌های ادارات در این شهرستان تاکید کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ضعیف جلوه دادن دستاورد‌ها و کند کردن حرکت انقلاب از مهمترین راهبرد‌های دشمن کینه توز برای انتقام‌گیری از انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: ترویج روحیه جهادی و جهاد تبیین مهمترین راهبرد برای سرعت‌بخشی در حرکت انقلاب به شمار می‌رود.

فرخشهر در فاصله ۱۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده و امسال به شهرستان ارتقا یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.