گلایه دانشجویان ترم آخر از شرط عجیب شرکت در آزمون استخدامی دبیری

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از شرط عجیب ثبت نام در آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش برای دانشجویان ترم آخر گلایه کرد.

اغلب دانشجویان در خرداد یا تیر ماه فارغ التحصیل می‌شوند، اما یکی از شرایط اعلامی در آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳ فارغ التحصیل شدن متقاضیان دانشجو در اردیبهشت ماه است این موضوع موجب می‌شود تا آزمون آن‌ها یکسال به تاخیر بیفتد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی این موضوع را مطرح کرد و خواستار رسیدگی به رفع این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

درود طبق دفترچه منتشر شده برای آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳ حداکثر تاریخی که داوطلب باید فارغ التحصیل شود اردیبهشت ماه سال آینده اعلام شده است. در صورتی که دانشجویی مانند من که خرداد یا تیر ماه فارغ التحصیل می‌شوم و برای یک یا دو ماه باید یک سال پس از اتمام دانشگاه منتظر آزمون بمانم در حالی که آزمون‌های سال‌های قبل اینگونه نبود خواهش می‌کنم دغدغه من دانشجو را پیگیری کنید و خواهان اصلاح دفترچه به گونه‌ای هستم که دانشجو‌هایی که سال ۱۴۰۳ فارغ می‌شوند بتوانند در آزمون استخدامی شرکت کنند. سلامت و پایدار باشید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
باسلام درخصوص احکام رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته مهرماه ۴۰۰ نیز و تغییرات اصلاح بازنشستگی پی گیری بعمل آید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
سلام و عرض ادب.با توجه به اینکه ثبت نام آزمون جدید استخدامی آموزش و پرورش شروع شده اما رشته اقتصاد در بین رشته های خواسته شده نیست و جالب اینجاست که خیلی از رشته ها که حتی نامرتبط هستن می توانند در آزمون شر کت کنن اما فارغ التحصیلان رشته اقتصاد چه در این آزمون چه آزمون ها ی قبلی امکان ثبت نام در ازمون را نداشته اند.لطفا پیگیری کنید.ما فارغ التحصیلان اقتصاد خواستار اضافه شدن رشته مان در این آزمون هستیم.باتشکر
آخرین اخبار