افتتاح آموزشگاه خیرساز امیدآفرین با حضور وزیر دادگستری در شیراز

به مناسبت دهه فجر، آموزشگاه فنی و حرفه‌ای خیرساز امیدآفرین با حضور وزیر دادگستری در شیراز به بهره برداری رسید.

با حضور وزیر دادگستری و به مناسبت دهه مبارک فجر، آموزشگاه فنی و حرفه‌ای خیرساز امیدآفرین همزمان با افتتاح ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی در سراسر کشور در شیراز به بهره برداری رسید. 

امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، امروز جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ در حاشیه افتتاح این آموزشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جای خوشحالی دارد که افراد اموال خود را جایی صرف می‌کنند که برای آن‌ها صدقه جاری دارد و مورد نیاز مردم است.

او تصریح کرد: این مدرسه با این عظمت و استاندارد‌های لازم در یک منطقه محروم بنا شده که دانش آموزان اینجا پرورش پیدا کنند، آموزش ببینند و جزو نخبه‌های کشور شوند.

وزیر دادگستری افزود: مشارکت خیران در اجرای طرح‌های آموزشی و پرورشی به ویژه در مناطق کم برخوردار گامی در جهت عدالت محوری و محرومیت زدایی است.

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در این مراسم با اشاره به افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه‌ای امیدآفرین در شیراز بیان کرد: این آموزشگاه‌ها می‌توانند مهارت را به دانش آموزان منتقل کنند.

او ادامه داد: جوانان و نوجوانان ما می‌توانند با استفاده از این فضا ها، کار را یاد بگیرند و بلافاصله پس از فارغ التحصیلی در مکانی مرتبط با آنچه آموخته اند مشغول به کار شوند.

بر اساس اعلام اداره کل نوسازی مدارس فارس، تا پایان امسال ۷۵ باب پروژه آموزشی و پرورشی با ظرفیت ۳۵۱ کلاس درس در ۵۰ هزار متر مربع مساحت و زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در استان فارس به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار