معاون هماهنگ کننده سپاه:

پیروزی‌های بزرگ امروز مدیون حضور مردم است

سردار نقدی گفت: مردم در برابر مشکلات ایستادگی کردند و پیروزی‌های بزرگی که امروز می‌بینیم به دلیل حضور و صبوری مردم است.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در مراسم ویژه دهه فجر در مسجد چهار مردان قم با اشاره به اینکه امروز دنیا بیدار شده و در برابر ظلم ایستاده است گفت: در قلب اروپا و پایتخت ناتو شاهدیم اعتراض‌ها شنیده می‌شود و بزرگترین راهپیمایی را مردم برگزار می‌کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس نظر سنجی‌ها در کشور‌های مختلف اروپایی ۶۵ درصد تا ۹۵ درصد مردم کشور‌های غربی برای دفاع از مردم فلسطین به پا خواستند و شعار‌های مردم انقلابی ایران را سر می‌دهند و از مقاومت مردم فلسطین حمایت می‌کنند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه دشمن همه نوع توطئه و نقشه‌ای را به کار بست تا به نظام اسلامی ضربه بزند افزود: دشمن جنگ، تحریم و ترور را در طول سالیان طولانی در دستور کار داشت و مردم و جوانان مظلوم مردم مناطق مختلف کشور را شهید کرد و تمام این سختی‌ها را مردم ایران تحمل کردند.

وی پیروزی‌های امروز را نتیجه صبوری مردم در برابر مشکلات و دشمنی‌ها عنوان کرد و گفت: مردم در برابر مشکلات ایستادگی کردند و پیروزی‌های بزرگی که امروز می‌بینیم به دلیل حضور و صبوری مردم است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه کسی در ابتدای انقلاب فکر نمی‌کرد روزی بتوان چنین پیروزی‌هایی را به دست آورد گفت: امروز شاهد پیروزی‌هایی هستیم که در سالیان گذشته کسی این پیروزی‌ها را پیش بینی نمی‌کرد، اما به لطف الهی و صبوری مردم وعده الهی محقق شده است.

وی تاکید کرد: مردم در طول ۴ دهه گذشته از اسلام و، ولی امر خود اطاعت کردند و پیروزی‌ها یکی پس از دیگر محقق شد و امروز دشمن با رسانه‌های خود سعی می‌کند این موضوع را کوچک کنند، اما در این زمینه هم موفق نمی‌شوند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه مردم فرهنگ و سنت‌های دینی خود را حفظ کرده اند گفت: امسال اعتکاف با حضور یک میلیون نفر از نوجوانان و جوانان برگزار شد و همگی نشان از پویایی و حفظ فرهنگ غنی اسلامی در جامعه است.

وی افزود: استقامت امت اسلام و خون مردم غزه دنیا را بیدار کرده و حرکت بزرگ ملت‌ها آغاز شده است و امروز همه مردم شروع به اعتراض گسترده به استکبار می‌کنند.

معاون فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز در قلب امریکا و در مهمترین دانشگاه امریکا در هاروارد بر علیه رژیم صهیونیستی اعتراض و حمایت از غزه صورت می‌گیرد و این‌ها خاری در چشم رژیم صهیونیستی است گفت: امروز پیروزی اصلی شکست رژیم صهیونیستی و در کنار آن جریان عدالت خواهی مردم دنیا و ایستادگی در برابر ظلم است.

وی در مقایسه‌ای در خصوص پیشرفت‌های کشورمان در قبل و بعد از انقلاب گفت: کشور قبل از انقلاب از همه نظر وابسته بود، اما امروز به همت جوانان با یک موشک سه ماهواره در فضا قرار داده می‌شود و این یکی از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

سردار نقدی با اشاره به جریان سازی‌های منفی دشمن در موضوع زن و جایگاه زنان در ایران گفت: میزان حضور و فعالیت زنان پس از انقلاب در عرصه‌های مختلف بسیار گسترده است و حقانیت این موضوع را می‌توان از آمار‌های بین المللی مشاهده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار